دیدار صمیمانه با مسئولین مراکز، مربی‌ها و شورای نوجوانان

در حاشیه‌ی گردهم‌آیی کودکان عاشورایی در قم، دیدار صمیمانه‌ای بین حسنیه بیضا و مسئولین مراکز و مربیان ده‌گانه‌ی استان و شورای نوجوانان مرکز شماره ۱۰ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون قم،‌ در حاشیه‌ی گردهم‌آیی کودکان عاشورایی در جلساتی جداگانه حسنیه بیضا کارشناس نظارت بر امور فرهنگی مراکز فرهنگی و هنری کانون و نگار قربانی مسئول حراست کانون استان قم با مسئولین مراکز، مربیان و همچنین شورای نوجوانان مرکز ١٠ به بحث و نقد و گفتگو پرداختند.
این عضو ستاد اربعین با گفتگو با مربیان در خصوص نظامنامه شورای خانواده، شورای نوجوان و سامانه کانون با آنها به گفتگو پرداخت و نقد و نظر مربیان در خصوص هر یک از آنها را درباره موارد و فعالیتهای کانون، صمیمانه شنید و پاسخ داد.

دیدار صمیمانه با مسئولین مراکز، مربی‌ها و شورای نوجوانان

بیضا در جلسه‌ای جداگانه با شورای نوجوانان مرکز ۱۰ در خصوص اهمیت و نقش نوجوان در اجرای فعالیتها و فضاسازی و شاداب سازی مراکز صحبت کرد و به آنها گفت: این روزها و این فعالیت‌ها در شکل‌دهی آینده‌ی آنها نقش اساسی دارد و شما می‌توانید با هم‌فکری و تصمیم‌های سازنده و درست به فعالیت‌های مرکز جهت داده و نوجوانان دیگر را جذب مراکز کانون و فعالیت‌های آن کنید.

دیدار صمیمانه با مسئولین مراکز، مربی‌ها و شورای نوجوانان

در این دو جلسه که بیش از یک‌ساعت به طول انجامید نقطه‌ نظرات همکاران و نوجوانان با حسنیه بیضا به اشتراک گذاشته شد و ایشان پس از آن به سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی هنری کودکان و نوجوانان پردیسان رفت تا در گردهم‌آیی کودکان عاشورایی همراه کودکان و نوجوانان این استان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =