همایش "کودکان عاشورایی" و "من قاسم امروزم" در تبریز

همایش "کودکان عاشورایی" و "من قاسم امروزم" با حضور پرشور و گسترده خانواده‌ها و با اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی در تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، این همایش با هدف تبیین فرهنگ عاشورا در بین کودکان و نوجوانان و معرفی نقش اثر گذار خانواده‌ها در توسعه و تعمیق فرهنگ عاشورایی در حالی برگزار شد که حضور گسترده و پرشور خانواده‌ها در کنار فرزندان خود از نکات بارز آن بود.

عصر سه‌شنبه ۱۹ تیرماه و در نخستین روزهای ماه محرم جمع کثیری از کودکان و نوجوانان در کنار والدین خود فضای خاص به مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بخشیده بودند.

برپایی کارگاه‌های ویژه هنری و با اجرای چندین فعالیت جذاب با موضوع محرم نخستین نکته‌ای بود که در ورود به محوطه مجتمع کانون تبریز به چشم می‌خورد و استقبال مخاطبان از این کارگاه‌ها از دیگر نکات بارز آن بود.

کارگاه دلنوشته‌های ادبی کودکان و نوجوانان نیز با استقبال شرکت کنندگان همراه شد.

اجرای قصه گویی، مسابقه ویژه ماه محرم، روایت شب دهم و اجرای سرود از برنامه‌هایی بود که در این همایش برگزار شد. ضمن آنکه در پایان عهدنامه کودکان و نوجوانان به همین مناسبت قرائت گردید.

گزارش تصویری این برنامه را اینجا ملاحظه نمائید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =