صرف صبحانه سالم نخستین برنامه انجمن خانواده کانونی من شد

مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری یزد با هدف ارتباط نزدیک با خانواده‌ها و تبیین برنامه‌ها و اهداف کانون و خدمت‌رسانی بهتر به خانواده‌ها و اعضا در راستای چشم‌اندازهای کانون اقدام به راه‌اندازی انجمن "خانواده کانونی من" کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، پنجشنبه ۱۴ تیرماه با حضور اعضای کودک و نوجوان و والدین تربیتی آنها، نخستین نشست پنجشنبه‌های خاص در مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد با عنوان "صبحانه سالم" برگزار شد.

 صرف صبحانه سالم نخستین برنامه انجمن خانواده کانونی من شد

درمیان آنها تعدادی پدربزرگ هم در کنار نوه‌های خود حضور داشتند. این برنامه بهانه بسیار خوبی برای آشنایی بیشتر خانواده‌ها با کانون و فعالیتهای فرهنگی هنری کانون بود؛ از جمله قصه‌گویی که جزو مهمترین فعالیتهای کانون به‌شمار می‌رود. دراین راستا قصه‌گویی عضوکودک مرکز علی شیدا و شعرخوانی عضو نوجوان الناز سعادت‌دوست که محتوای شعر قصه خانه پدربزرگ بود برای مدعوین جذاب بود.

 صرف صبحانه سالم نخستین برنامه انجمن خانواده کانونی من شد

همچنین مسئول مرکز درباره تشکیل انجمن خانواده کانونی من صحبت کرد. جامی در ادامه افزود: هدف ما از تشکیل این انجمن ارتباط نزدیک و آگاهی بیشتر از برنامه‌ها و اهداف کانون است تا در خدمت خانواده‌های عزیز و اعضا خوب کانون باشیم و در راستای اهداف و برنامه‌های کانون در این انجمن از نظرات و پیشنهادات اعضا نهایت استفاده را ببریم.

صرف صبحانه سالم و مقوی نخستین برنامه این انجمن با هدف ترویج مصرف غذای سالم برای اعضا بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =