کارگاه آموزش روزنامه نگاری و خبرنویسی  ویژه اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون استان ایلام، با حضور خداداد ابراهیمی

کارگاه آموزش روزنامه نگاری و خبرنویسی  ویژه اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون استان ایلام،با حضور خداداد ابراهیمی،نویسنده و روزنامه نگار پیشکسوت  در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام ، کارگاه آموزش روزنامه نگاری و خبرنویسی  ویژه اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون استان، به صورت مجازی و حضوری با حضور خداداد ابراهیمی برگزار شد.

در راستای کشف و استعدادیابی اعضای نوجوان علاقه مند به خبرنگاری کارگاه آموزش روزنامه نگاری و خبرنویسی  ویژه اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون استان ایلام، با حضور ، رویا هواس بیگی کارشناس فرهنگی و مرتضی حاتمی کارشناس آموزش و پژوهش با حضور خداداد ابراهیمی، نویسنده و روزنامه نگار پیشکسوت  در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

در ادامه خداداد ابراهیمی مدرس دوره ضمن تقدیر از تلاش های کانون استان، با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های فرهنگی، ادبی و هنری و... در کانون استان ایلام، بر ضرورت استمرار برگزاری دوره های خبرنویسی و روزنامه نگاری تاکید کرد.

این کارگاه آموزشی، به صورت حضوری و مجازی برای اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون استان به مدت دو ساعت برگزار شد.

خداداد ابراهیمی، متولد ۱۳۴۱، نویسنده، روزنامه‌نگار و فرهنگی بازنشسته است و در فضای رسانه و ترجمه و فعالیت‌های فرهنگی و ادبی و رسانه‌ای حضوری فعال و مؤثر دارد. ابراهیمی با نگارش داستان‌های کوتاه «زیر سقف شیروانی» و «دوچرخه» در سال ۱۳۵۶ آغازی جدی در عرصه داستان نویسی استان ایلام دارد. تاکنون از او کتاب‌های: هروله تا عرش (خاطرات یک زائر پیاده از مهران تا کربلا)، دریچه‌ای به تاریخ مطبوعات ایلام‌‫، یادنوشت‌های محلی (گزیده یادداشت‌های مطبوعاتی)، ترجمه کتاب هیچ چیز شبیه کربلا نیست، مولف: سیدهادی المدرسی، قصه‌های مردم ایلام، دایره آتش و ترکش (دفتر چهارم) ترجمه آثاری همچون:«البجعات المتوحشات (غازهای وحشی)»، «اللص و الکلاب(دزد و سگ‌ها)»،مجموعه اشعار«مصطفی الغماری الجزایر»، «ماسک» (مجموعه یادداشت‌های کرونایی) و…منتشر شده است. او هم اکنون ضمن اداره روزنامه و پایگاه خبری مهران، به فعالیت‌های تخصصی ادبی و فرهنگی و رسانه‌ای مشغول است و در سومین ویژه برنامه ارغوان، به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام به پاس چهار دهه تلاش مستمر و اثربخش در حوزه های فرهنگ و ادب و رسانه تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =