کد خبر: 342410
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
حمایت بنیاد علوی از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی کانون استان اردبیل

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: بنیاد علوی در اجرای پروژه‌های عمرانی و تجهیز مراکز کانون استان مشارکت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان پیش از ظهر روز شنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۳، پس از برگزاری نشست خود با مهرداد اصغری نماینده بنیاد علومی در استان گفت: این بنیاد به‌منظور رفع برخی از نیازمندی‌های عمرانی در بخش تعمیرات ساختمان و همچنین تجهیز مراکز کانون در مناطق کم برخوردار استان مشارکت می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از خدمات بنیاد علوی در حوزه پزشکی و سلامت است، اظهار داشت: در روزهای آینده گروهی از دندان‌پزشکان جهادی با حمایت بنیاد علوی خدمات رایگان دندانپزشکی برای اعضای کانون در شهرستان گرمی ارائه خواهند کرد.

ملک‌زاده فرد تصریح کرد: مساعدت و همکاری در ایجاد مراکز خاص ازجمله مرکز نجوم، بازی و سرگرمی و موزه کودک پیشنهادهایی هستند که در صورت تصویب در کارگروه‌های تخصصی این بنیاد، اقدامات لازم برای سرمایه‌گذاری در اجرای این پروژه‌ها انجام خواهد شد.

مدیرکل کانون استان با اشاره به نقش ارزنده بنیاد علوی در توسعه زیرساخت‌های آموزشی و فرهنگی کشور خاطرنشان کرد: به‌زودی کارشناسان کارگروه عمرانی بنیاد علوی برای مناسب‌سازی فضا جهت فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کودکان و نوجوانان، از مراکز کانون بازدید خواهند کرد.

گفتنی است، مهرداد اصغری نماینده بنیاد علومی هم در این جلسه با اشاره به رویکرد محرومیت‌زدایی بنیاد در مناطق محروم گفت: بنیاد علوی در راستای اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبری در جهت توجه به مناطق محروم و کم برخوردار در زمینه‌های اشتغال‌زایی و توانمندسازی، سلامت‌محور و درمان، آموزشی و تربیتی و کمک به اجرایی شدن طرح‌های ویژه در حوزه‌های عمرانی فعالیت دارد.

اصغری افزود: این بنیاد نسبت به رفع نیازهای کانون پرورش فکری با همان رویکرد آبادانی و پیشرفت مناطق محروم نگاه ویژه‌ای در حوزه‌های مختلف خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =