برپایی موکب "رهپویان حضرت رقیه" در کانون پرورش فکری شهر محلات

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در مرکز شماره یک محلات از آغاز ماه محرم با راه اندازی موکب "رهپویان حضرت رقیه" فضایی متفاوت در شهر ایجاد کردند تا با چای و شربت از سینه زنان و زنجیرزنان حسینی و مردم عزادار پذیرایی کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان مرکزی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در مرکز شماره یک محلات با پرپایی موکب "رهپویان حضرت رقیه" توسط اعضای مرکز از آغاز محرم در سال ۱۴۰۳ فضایی متفاوت در شهر ایجاد کردند تا با چای و شربت از سینه زنان و زنجیرزنان حسینی و مردم عزادار پذیرایی کنند.

برپایی موکب "رهپویان حضرت رقیه" در کانون پرورش فکری شهر محلات

"کودکان عاشورایی" و خادمین کودک و نوجوان اعضای کانون محلات در پویش "نذر رقیه" در موکب "رهپویان حضرت رقیه" با عنایت سید الشهدا(ع)  با سرپرستی مریم غفاری مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری مرکز شماره یک محلات موجبات جمع‌آوری نذورات و مشارکت کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی را فراهم ساخت و باعث شد کارکنان در ثواب عظیم پذیرایی سهیم شدند.

مریم غفاری مسئول مرکز فرهنگی هنری شمار یک محلات از اهداف برگزاری موکب توسط کودکان و نوجوانان گفت: در راستای سوگواری ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت، تقویت و پرورش حس دینی و ارزش‌های مذهبی در اعضا و آشنا کردن آن‌ها با مفاهیم عاشورایی، موکب "رهپویان حضرت رقیه" در کنار مرکز بر پا شد .

وی اظهار داشت:  از آغاز ماه محرم اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره یک محلات با همکاری مربیان خود، ایستگاه صلواتی با عنوان "رهپویان حضرت رقیه" را برای پخش شربت و سایر نذورات با مشارکت کودکان عاشورایی برپا کردند.

برپایی موکب "رهپویان حضرت رقیه" در کانون پرورش فکری شهر محلات

مسئول مرکز فرهنگی هنری شمار یک محلات از شور و اشتیاق اعضا در مشارکت موکب گفت: اعضای کودک و نوجوان طی گذشت هفت روز از ماه محرم  در موکبی که برپا شده ، با شور واشتیاقی وصف نشدنی به فعالیت پرداخته و پذیرای عزاداران سرور و سالار شهیدان در ورودی مرکز شماره یک محلات شدند و همچنان پخش نذورات توسط خادمین "کودکان عاشورایی"  ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =