چهارمین مهرواره عکاسی «محرم در قاب نگاه تو»

واحد آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، فراخوان چهارمین مهرواره‌ی عکاسی «محرم در قاب نگاه تو» را ویژه ماه محرم و صفر منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خوزستان، واحد آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، این رویداد هنری را با موضوعات «محرم و کودکان و نوجوانان، محرم و نماز ظهر عاشورا، محرم و امر به معروف و نهی از منکر، محرم و آیین‌های عاشورایی و اربعین حسینی»، ویژه‌ی رده‌ی سنیِ نوجوان (بالای ۱۵ سال)، اعضای ارشد (۱۹ تا ۲۲ سال) و همچنین مربیان فرهنگی، هنری و ادبی کانون، برگزار می‌کند.

بر اساس این فراخوان، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند قطعات عکس خود را با محوریت موضوعات اعلام شده این مهرواره، با کیفیت مناسب و در فرمت jpg گرفته و با درج شناسنامه اثر (نام و نام خانوادگی، شماره تماس، نشانی محل سکونت، عنوان عکس، محل و تاریخ عکس به‌طور کامل) در پیام‌رسان ایتا به نشانی @afarinesh_haye_honari ارسال کنند.

* مقررات کلی مهرواره:

1- هر عکاس می تواند با ارسال 5 عکس در مسابقه شرکت کند.

2- عکس ها می بایست با فرمت jpg ارائه گردد.

3- درصورت راه یابی عکس به مرحله نهایی، دبیرخانه اجازه انتشار آن را در قالب نمایشگاه مجازی دارد.

4- ضروری است هر عکاس نام و نام خانوادگی، شماره تماس، محل سکونت، عنوان عکس، محل و تاریخ عکس را بطور کامل به همراه آثار ارسال کند.

5- ارسال آثار توسط شرکت کننده در مابقه به منزله مالکیت معنوی اثرهاست، در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله ای، عواقب آن به عهده شرکت کننده است.

6- آثاری که پس از مهلت مقرر ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

7- مسئولیت ناشی از ارسال آثار نامطلوب متوجه ارسال کننده است.

چهارمین مهرواره عکاسی «محرم در قاب نگاه تو»

 آخرین‌مهلت پذیرش آثار جهت شرکت در این مهرواره، 5 شهریورماه 1403اعلام شده است و اعلام آثار منتخب در 15 شهریورماه 1403صورت می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، به کانال کانون پرورش فکری استان خوزستان به نشانی @kpf_khz در پیام رسان های ایتا و بله مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =