کد خبر: 342474
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
مسابقه عکس نوشت های محرمی کودکان ونوجوانان درکانون لرستان برگزارمی شود

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان به مناسبت ماه محرم مسابقات عکاسی «محرم لرستان در قاب تصویر» و عکس‌نوشت «حجاب در روز تاسوعا و عاشورا» را ویژه اعضای کانون و مخاطبان آزاد برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان: مسابقه محرم لرستان در قاب تصویر و عکس‌نوشت حجاب در روز تاسوعا و عاشورا از سوی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان درحال برگزاری است.
این مسابقه در دو بخش هنری شامل عکس و عکس‌نوشت و بخش ادبی شامل دلنوشته، شعر، داستان کوتاه برگزار می‌شود.
براین اساس: علاقمندان برای شرکت در مسابقه آثار خود را با فرمت JPG و حداکثر پنج قطعه با مشخصات کامل از طریق پیام‌رسان ایتا با شماره تماس ۰۹۱۶۶۶۱۸۶۱۲ به دبیرخانه این رویداد در داره کل کانون پرورش فکری استان ارسال کنند.
گفتنی است: شرکت‌کنندگان می‌توانند عکس‌های خود را با دوربین‌های دیجیتال و یا گوشی موبایل تهیه کنند وعکس‌هایی که توسط نرم‌افزار ویرایش یا تغییر داده شده باشند و یا از منابع دیگر و متعلق به دیگران باشند و یا به هر نحوی قبلاً در مسابقات شرکت داده شده باشند، داوری نخواهند شد.
این مسابقه ویژه اعضای مراکز کانون پرورش فکری و مخاطبان آزاد در محدوده سنی بخش کودک ۷ تا ۱۱ سال، بخش نوجوان ۱۲ تا ۱۷ سال و بخش مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار تا یک‌شنبه، ۳۱ تیرماه جاری تعیین شده است.

مسابقه عکس نوشت های محرمی کودکان ونوجوانان درکانون لرستان برگزارمی شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =