هفتمین سوگواره قصه‌گویی «مرثیه‌ای برای خورشید»

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، فراخوان هفتمین سوگواره قصه‌گویی «مرثیه‌ای برای خورشید» را ویژه ماه محرم و صفر منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خوزستان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، فراخوان هفتمین سوگواره قصه‌گویی «مرثیه‌ای برای خورشید» را همزمان با ایام ماه محرم منتشر کرد.

این رویداد فرهنگی در محورهای موضوعی «کودکان و کربلا، قصه‌های اربعین، ایثار و شهادت، آزادگی، نماز و فرهنگ عاشورایی، امر به‌ معروف و نهی از منکر و زنان عاشورایی»، ویژه رده‌ی سنی نوخوان (۷+)، نونهال (۹+)، نو نگاه (۱۲+)، نوجوان (۱۵+) و عموم علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند قصه‌های خود را با یکی از شیوه‌های قصه‌گویی کلاسیک، مدرن و نوآورانه، سنتی و آئینی، نقالی، پرده‌خوانی و شمایل گردانی به‌صورت تک نفره در قالب یک فیلم و بر مبنای محورهای موضوعی اعلام شده این مهرواره با کیفیت مناسب و با درج شناسنامه اثر (نام قصه‌گو، نام قصه، گروه سنی مخاطب، شماره تماس، نشانی محل سکونت) در سایت khz.kpf.ir، بارگذاری کنند.

هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال یک فیلم قصه‌گویی ۸ تا ۱۵ دقیقه‌ای یا ۹۰ ثانیه‌ای خواهد بود که مخاطبان آن کودکان و نوجوانان باشند.

هفتمین سوگواره قصه‌گویی «مرثیه‌ای برای خورشید»

آخرین مهلت پذیرش آثار برای شرکت در این مهرواره ۴ شهریورماه ۱۴۰۳ اعلام شده است.

بنا بر اعلام دبیرخانه هفمین سوگواره قصه‌گویی «مرثیه‌ای برای خورشید»، آثار منتخب این رویداد فرهنگی ۱۵ شهریورماه امسال اعلام و از سه نفر برتر این مهرواره نیز تجلیل خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۶۱۳۳۳۳۷۶۳۴ تماس بگیرند یا به کانال کانون پرورش فکری استان خوزستان به نشانی @kpf_khz در پیام رسان های ایتا و بله مراجعه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =