گردهمایی کودکان عاشورایی درکانون شهر قورچی باشی

"گردهمایی کودکان عاشورایی" را مهمانان کوچک امام حسین(ع) در هشتمین روز از ماه محرم در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مرکزی در شهر قورچی باشی از توابع شهرستان خمین برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان مرکزی، گردهمایی "کودکان عاشورایی" کانون پرورش فکری استان مرکزی در  شهر قورچی باشی از توابع شهرستان خمین در مرکز فرهنگی هنری این شهر با حضور کودکان، نوجوانان و والدین آنها در هشتمین روز از ماه محرم مصادف با ۲۴ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

گردهمایی کودکان عاشورایی درکانون شهر قورچی باشی

این مراسم با قرائت قرآن یکی از نوجوانان شروع و در ادامه سرود ملی پخش شد و همه به احترام این سرود و پرچم همیشه برافراشته ایران، بلند و رسا سرود را هم خوانی کردند.

دراین گردهمایی با نوحه خوانی کودکان عاشورایی همراه با آنان سینه زنی و عزاداری کردند در ادامه با  اجرای سرود و اجرا ی ویژه برنامه های نوجوانان حسینی ،اعضای مرکز با برپایی موکب و پخش نذری در سوگ و ماتم سیدالشهدا عزادار شدند.

گردهمایی کودکان عاشورایی درکانون شهر قورچی باشی

گفتنی است :در  "گردهمایی کودکان عاشورایی" کلیه محتوی و اجرای مراسم توسط  کودکان، نوجوانان اعضای مراکز کانون پرورش فکری استان با شعار "با یاد حسین(ع) تابستونتو بساز" اجرا شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =