کد خبر: 342515
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
بازدید 18
طرح کاهش آسیبهای اجتماعی در کانون قم کلید خورد

این طرح که در راسـتای اجرای برنامه توسعه ششم قرار دارد و کانون متولی این مهم در استان است برنامه های فرهنگی هنری در مناطق کم برخوردار و حاشیه ای​ این استان​​​​​​ برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون استان قم، طرح کاهش آسیبهای اجتماعی در مراکز کانون کلید خورد. این طرح که در راسـتای اجرای برنامه توسعه ششم قرار دارد و کانون متولی این مهم در استان است برنامه های فرهنگی هنری در مناطق کم برخوردار و حاشیه ای​ این استان​​​​​​ برگزار می‌شود.

در طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی، کارشناسان حوزه های مختلف در بخش راهنمایی‌رانندگی، پلیس و نیروی انتظامی، بهزیستی و اورژانس اجتماعی‌ و ... در مراکز دهگانه‌ی شهر قم و همچنین در مدارس و مساجد دیگر شهرهای استان برای اعضا و والدین از طریق جلسات آموزشی و کارگاه‌های مختلف خذمت‌رسانی می‌کنند.

طرح کاهش آسیبهای اجتماعی در کانون قم کلید خورد

این برنامه‌ها در جهت ارتقای دسترسی کودکان و نوجوانان مناطق محروم به فعالیتهای کانون و همچنین آشنایی با انواع بزه‌ها و جرایم و راه‌های رفع و کاهش این آسیب‌ها در خانواده و جامعه برگزار می‌شود.

این طرح که با برنامه‌ی زمان‌بندی مشخصی در بخش‌های جعفریه، دستجرد، مرکزی، قم و قنوات پیش‌بینی شده‌است به اجرای برنامه‌های شاد قصه‌گویی، مسابقه، سرود، نمایش و  اهدای جوایز می‌پردازد.

طرح کاهش آسیبهای اجتماعی در کانون قم کلید خورد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =