اجرای طرح سینما نمایش فیلم با همت کانون یار شهرستان پلدشت

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، در بازدید آب سوران از کانون شهرستان و دیدار با مربیان و عضو کانون یار، اجرای طرح سینما نمایش فیلم برای کودکان و نوجوانان در فصل تابستان تصویب شد.

مدیرکل کانون استان در تاریخ ۲۸ تیرماه ضمن بازدید از کانون در جلسه ای که با حضور مربیان مرکز پلدشت برگزار شد، با نسیم حاجی زاده عضو نوجوان و کانون یار آن شهرستان نیز بحث و گفت و گو کرد و در جریان برنامه های جدید و درخواست کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

نسیم حاجی زاده، ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته پیرامون فعالیت شاخص آن مرکز(حفظ محیط زیست)، ایده های جدید خود را مطرح نمود و در ادامه خواستار اجرای طرح سینما نمایش فیلم به صورت عمومی برای کودکان شهرستان پلدشت شد.

آب سوران در این جلسه ضمن تشکر از کانون یار پلدشت، به فیلم های تولید شده توسط کانون برای کودکان و نوجوانان اشاره نمود و گفت: نمایش فیلم های کانون با برنامه ریزی مناسب و اقدامات خلاقانه در سطح شهرستان و با مشارکت اعضای نوجوان می تواند برغنای طرح بیفزاید.

احمدی کارشناس فرهنگی کانون استان نیز با تاکید بر سابقه درخشان کانون در تولید پویانمایی افزود: امیدوارم با اجرای موفق این طرح در سطح این شهرستان شاهد اجرای آن در سایر مراکز کانون استان نیز باشیم و جلسات بحث و گفت وگو نیز با قوت هر چه بیشتر پس از نمایش فیلم ها برگزار شود.

گفتنی است؛ پیش از این نیز گردهمایی کانون یاران استان به صورت حضوری در مجتمع شهید فرخی ارومیه برگزار شده بود.

اجرای طرح سینما نمایش فیلم با همت کانون یار شهرستان پلدشت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =