دو نوجوان کانون کرمانشاه برگزیده‌ شعر آفتاب‌گردان‌ها

روبینا محمودی و مهسا امیری دو شاعر کارگاه ادبی «ما سی» و از اعضای نوجوان فرهنگسرای آفرینش کانون کرمانشاه، برگزیده یازدهمین دوره‌ی شعر آفتابگردان‌های شهرستان ادب شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، روبینا محمودی و مهسا امیری از اعضای کارگاه ادبی «ما سی» و عضو مرکز تخصصی نوجوان آفرینش کانون کرمانشاه، برگزیده‌ یازدهمین دوره‌ آموزشی شعر آفتابگردان‌های شهرستان ادب شدند.
شهرستان ادب مؤسسه‌ای فرهنگی هنری است که در سال ۱۳۸۹ به همت گروهی از شاعران و داستان‌نویسان نخبه کشور تأسیس شد و این مؤسسه در سال ۱۴۰۰ با رونمایی از پیام رهبر جمهوری اسلامی ایران آیین بزرگداشت ۱۰ سالگی را برگزار کرد. دوره‌های آموزشی شعر جوان کشور (آفتابگردان‌ها) در چهاردهمین سال فعالیت شهرستان ادب، به یازدهمین دوره رسیده و این دوره آموزشی شعر جوان کشور پس از دو مرحله داوری تخصصی در قالب داوری آثار و مصاحبه‌ تخصصی شاعران، راه‌یافتگان مستعد و برتر را جهت حضور در دوره‌های ملی دعوت می‌کند.
بر همین اساس دو شاعر نوجوان با حضور در کارگاه اولین مرکز تخصصی نوجوان کانون کشور، بعد از گذر از مراحل اولیه داوری و همچنین مصاحبه‌ تخصصی، برگزیده‌ یازدهمین دوره‌ این فراخوان شدند.

#تابستونتو در کانون بساز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =