«ترنم عطر یاس» ویژه برنامه روز ملی عفاف و حجاب

همزمان با روز ملی عفاف و حجاب ویژه برنامه «ترنم عطر یاس» با فعالیت‌های مرکز فرهنگی و هنری قیدار کانون پرورش فکری استان زنجان با گل حجاب و عطر عفاف مزین و عطرآگین شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ زهرا مصطفایی مسئول مرکز قیدار در گزارشی ابراز داشت: همزمان با هفته ملی عفاف و حجاب ویژه برنامه‌ی «ترنم عطر یاس» با هدف ترویج و تبیین سبک زندگی فاطمی، اسلامی، فرهنگ سازی، نهادینه کردن مقوله حجاب و عفاف در مرکز فرهنگی هنری قیدار برگزار شد.

وی در ادامه اظهار داشت: در این ویژه برنامه، برگزاری کارگاه آموزشی که با حضور مدرس حوزه و دانشگاه و مسئول دارالقرآن قیدار کبری نوری برگزار شد. وی درباره حفظ حجاب و ضرورت آن برای دختران و زنان سخنانی بیان کرد و گفت حجاب تنها راه نجات انسان از دام شیطان است و به اهمیت حجاب در جامعه و نقش خانواده در حفظ آن، اشاره کرد. و پوشیدگی زنان و دختران جامعه اسلامی را به مرواریدی گران‌بها تشبه کرد که برای حفظ سلامت روح و روان دختران بسیار با اهمیت است، و سپس به احادیثی در این زمینه پرداخت.

مصطفایی در پایان به دیگر برنامه‌های اجرا شده اشاره کرد و گفت: معرفی شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی حجاب برتر، معرفی آیات، احادیث حجاب، قرائت وصیت نامه شهدا با موضوع حجاب،  قصه‌گویی، کاردستی خلاق، معرفی کتاب، فاطمه الگوی حیات زیبا از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

«ترنم عطر یاس» ویژه برنامه روز ملی عفاف و حجاب

«ترنم عطر یاس» ویژه برنامه روز ملی عفاف و حجاب

«ترنم عطر یاس» ویژه برنامه روز ملی عفاف و حجاب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =