تولی گری کانون در فعالیت‌های حوزه‌ی کودک و نوجوان

در نشست مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با فعالان فرهنگی و مسئولین شهرستان بهبهان بر نقش مهم کانون در تولی گری فعالیت‌های حوزه‌ی کودک و نوجوان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خوزستان، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در نشست با جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان بهبهان که روز پنج شنبه ۲۸تیرماه ۱۴۰۳در کانون شماره یک این شهرستان برگزار شد، گفت: کانون متولی تربیت غیر رسمی کودکان و نوجوان است و برنامه‌های خوبی برای بروز کردن فعالیت ها و مراکز خود در راستای جذب حداکثری کودکان و نوجوانان دارد.

داریوش آقاسی با بیان این که برای جذب کودکان و نوجوانان نسل امروز می بایست ابتدا مراکز کانون شاداب سازی شوند افزود: ساختمان های کانون می بایست با ذائقه مخاطب امروزی تغییر کند و ما برای این مهم پنل های مختلف طراحی کرده ایم.

او توضیح داد: فضای معماری، رنگ، نور و ... مراکز باید متناسب با کودکان و نوجوانان تغییر کند و سالن های مطالعه، نمایش، بازی، مهارت و ... باید بشکلی باشد که کودک و نوجوان با ورود به این مکان حداقل سه تا پنج ساعت از اوقات فراغت خود را در آن سپری کند.

آقاسی با اشاره به اینکه ما در راستای این مهم حرکت خود را آغاز کردیم تاکید کرد؛ حرکت در این مهم نیاز به حمایت دارد و ما از همه مسئولین شهرستان و فعالان فرهنگی انتظار حمایت داریم.

مدیرکل کانون خوزستان نقش فرمانداری ها، شهرداری‌ها، شرکت‌ها، ادارات، نهادهای مردمی،خیرین، اولیای تربیتی و شخصیت های برجسته در تقویت مراکز کانون را بسیار مهم دانست و یادآور شد: مراکز کانون باید با مشارکت و حمایت آنان کارهای خود را به پیش ببرد.

تولی گری کانون در فعالیت‌های حوزه‌ی کودک و نوجوان

در این نشست فعالان فرهنگی و مسئولین شهرستان بهبهان  نقطه نظرات خود را با مدیرکل، معاون فرهنگی و مسئول حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان مطرح کردند و راهکارهای همکاری های بیشتر مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش داریوش آقاسی مدیرکل، بهرام یارزاده دهکردی معاون فرهنگی و حبیب آل کرد مسئول حراست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در ادامه این نشست با حضور در مراکز کانون شماره ۲و۳بهبهان و آغاجاری با مسئولین و مربیان این مراکز دیدار و گفتگو کرد.

تولی گری کانون در فعالیت‌های حوزه‌ی کودک و نوجوان

گفتنی است؛ در پایان بازدید یک روزه مدیرکل، معاون فرهنگی و مسئول حراست کانون خوزستان از برخی از مراکز استان، از روند بازگشایی کانون مرکز رامهرمز بازدید صورت گرفت و دستورات لازم بر تسریع در بازگشایی این مرکز فرهنگی صادر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =