بررسی روند اجرای سیاست های کانون در سال جاری

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، آب سوران مدیر کل کانون استان با حضور در مرکز شوط ضمن بازدید از فعالیت ها از نزدیک در جریان روند سیاست های سال جاری کانون قرار گرفت.

آب سوران در مورد فعالیت شاخص این مرکز بیان کرد: فعالیت علمی در حال اجرای این مرکز با عنوان «پرندگان»، فعالیت شاخص اعضای نونهال مرکز می باشد که با الهام گیری از کتاب تماشای پرندگان انجام می گیرد.

بررسی روند اجرای سیاست های کانون در سال جاری

مدیرکل کانون استان ادامه داد: این کتاب در ۳ جلد با موضوع پرنده‌نگری در ایران به شناسایی ارزش‌های پرنده‌ها، تنوع زیستی و حفظ آن‌ها برای نسل آینده می پردازد.

بررسی روند اجرای سیاست های کانون در سال جاری

آب سوران اضافه کرد: کودکان و نوجوانان در این راه با بسیاری از علوم دیگر هم‌چون طبیعت‌گردی، شناسایی گیاهان، شناسایی اکوسیستم‌ها، شناسایی سایر موجودات نیز آشنا می شوند.

احمدی کارشناس فرهنگی استان نیز در این بازدید با تأکید بر سیاست مخاطب محوری و نوجوان محوری در سال جاری تشکیل شوراهای خانواده و نوجوانان در مرکز را لازم دانست.
 
و در ادامه به شناخت ظرفیت های مردمی و تهیه بانک اطلاعاتی از حامیان فرهنگی اشاره کرد.

وی در این بازدید پیشنهاد داد تا با تهیه بسته های فرهنگی و استفاده از آنها در مناسبت های مختلف باعث بالا رفتن شور و نشاط اجتماعی درمیان نوجوانان و خانواده ها شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =