تابستان گرم سیستان و بلوچستان در مراکز فرهنگی‌هنری کانون چگونه می‌گذرد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با ارائه خدمات گوناگون و باکیفیت، فضایی مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان فراهم کرده است و همکاران، با در نظر گرفتن علاقه مندی و نیازهای مختلف، برنامه‌های هدفمندی را برای رده‌های سنی مختلف تدارک دیده‌اند تا هر کودکی تجربه‌ای منحصر به فرد و خاطره‌انگیز داشته باشد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، تابستان گرم امسال در مراکز فرهنگی‌هنری استان چه فعالیت‌هایی برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دریچه‌ای به سوی دنیایی پرنشاط و پویا برای کودکان و نوجوانان سراسر کشور است. در این مراکز، هر روز شاهد اجرای برنامه‌های گوناگون و خلاقانه‌ای هستیم که به شکوفایی استعدادها، تقویت مهارت‌های مختلف و بالابردن سطح دانش و آگاهی نسل آینده کمک می‌کنند.

در این سلسله گزارش‌ها، تعدادی از فعالیت‌های مراکز فرهنگی‌هنری معرفی می‌شوند که در طول تابستان و با استفاده از ظرفیت فعالیت‌ها برای مخاطبان انجام می‌شوند.

تابستان گرم سیستان و بلوچستان در مراکز فرهنگی‌هنری کانون چگونه می‌گذرد

طرح پنجشنبه‌های نورانی مرکز فرهنگی‌هنری شماره چهار زاهدان

در این طرح، پنجشنبه‌ها اعضا، کارگاه‌های گوناگونی را می‌گذرانند؛ مربیان برای انتخاب موضوع به جنبه‌های گوناگونی توجه می‌کنند تا کارگاه‌ها، با نیازسنجی، بهره‌وری بیشتری برای کودکان و نوجوانان داشته باشد.

خانواده، بهداشت، رازداری، مسوولیت پذیری، اخلاق(کنترل خشم)، شکرگزاری و احترام از جمله این کارگاه‌هاست که تا پایان فصل تابستان برگزاری آنها ادامه دارد.

تابستان گرم سیستان و بلوچستان در مراکز فرهنگی‌هنری کانون چگونه می‌گذرد

مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو زاهدان و دو برنامه ویژه

همکاران در این مرکز ابتدا یک روز به یادماندنی را برای ۵۰ کودک و نوجوان یک موسسه خیریه ساختند. در این روز کارگاه‌های سفال، نقاشی، نوشتن خلاق، نمایش فیلم، بازی و سرگرمی، مسابقه و... برای آنان اجرا شد تا مهمانان کانون، با خاطره‌ای خوش، مرکز را ترک کنند.

تابستان گرم سیستان و بلوچستان در مراکز فرهنگی‌هنری کانون چگونه می‌گذرد

این مرکز، هم‌چنین، میزبان دو همکار هنرمند کانون کشور بود که با برگزاری یک کارگاه نمایشنامه نویسی از اعضا  خواستند تا با توجه به ویژگی‌های بومی و محلی یک نمایشنامه عروسکی بنویسند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =