کد خبر: 342659
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
بازدید 18
اعضای کانون آموزش‌های هوافضایی می‌بینند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با شرکت کاوشگران جوان‌ هوافضا تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، اکبر خدادادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با مهدی جهرمی مدیرعامل هلدینگ(شرکت سهامی) کاوشگران جوان هوافضا ۳۱ تیر ۱۴۰۳ داشت، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

بنابر این خبر، این تفاهم‌نامه با هدف افزایش اعتماد به نفس و فراهم آوردن زمینه‌ی مناسب برای فعالیت‌های جمعی علمی، تقویت بنیه‌ ‌علمی کودکان و نوجوانان و ارتقا سطح مهارت کودکان و نوجوانان در فعالیت‌های علمی ایجاد شد.

این در حالی است که، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزشگاه «کاوشگران هوافضا و موزه هوافضای استاد سیروس برزو» که زیر مجموعه شرکت کاوشگران جوان هوافضا است متعهد شدند به منظور ترویج دانش هوافضا، گردشگری و نجوم در بین کودکان و نوجوانان و شناسایی افراد مستعد و علاقمند به این حوزه‌ها فعالیت کنند.

همچنین، تامین فضا و تجهیزات کارگاهی برای اجرای دوره‌های آموزشی از جمله آسمان نمای دیجیتال و تلسکوپ از مواردی بود که کانون پرورش فکری پذیرفت و برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی هوافضا، برگزاری سمینارها و کنفرانس‌های تخصصی علم هوافضا، آماده‌سازی و اعزام دانش‌آموزان هدف به مسابقات هوافضا، برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات استانی و ملی هوافضا، تخفیف ویژه بلیط بازدید موزه برای نفرات معرفی شده توسط کانون، حمایت مالی از موارد علمی ترجمه شده و نشر آن به شرط تایید معاونت تولید کانون و سرمایه‌گذاری در نشر کتاب‌های مصور و جذاب در حوزه نجوم و هوافضا به شرط تایید معاونت تولید کانون از تعهدات شرکت کاوشگران جوان هوافضا بود.

آموزشگاه «کاوشگران هوافضا و موزه هوافضای استاد سیروس برزو» در حال حاضر کارگاه‌های نجوم، عکاسی آسمان شب، دوره‌های آیرودینامیک و هوافضا، فیزیک فضایی، کشاورزی فضایی و ساخت مدل هواپیما ... را برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند.

اعضای کانون آموزش‌های هوافضایی می‌بینند

اعضای کانون آموزش‌های هوافضایی می‌بینند

اعضای کانون آموزش‌های هوافضایی می‌بینند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =