بازدید مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی از مرکز فرهنگی هنری تربت جـام

محمد مهدی حسین پور  مدیرکل کانون به همراه رضا افشاری معاون اداری مالی و جمعی از کارشناسان ستادی، در بازدید از مرکز تربت جام ، با مسئول و مربیان این مرکز به گفتگو نشستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، محمدمهدی حسین‌پور در پاسخ به سوال خبرنگار نوجوان مرکز تربت‌جام در مورد بروز رسانی کتاب‌ها و محصولات فرهنگی کانون گفت: طبق دستورالعمل‌هایی که از ستاد کانون پرورش فکری در تهران ابلاغ شده هر چندماه این کتاب‌ها، در حوزه کودک و نوجوان بروز رسانی می‌شود. البته این سرعت بروز رسانی با سرعت بروز شدن نوجوانان تطابق ندارد و تلاش بر این است که بتوانیم در افزایش کتب بخش نوجوان مراکز کانون سرعت بخشیم.

مدیر کل کانون پرورش فکری در ادامه به این مطلب اشاره کرد که امسال یکی از شعارهای کانون، نوجوان محوری ست و به همین دلیل است که تمرکز ویژه در حوزه نوجوان قرار گرفته و یکی از وجوه این تمرکز بحث کتاب و کتاب‌خوانی است. وی در ادامه بیان کرد: با تلاش مدیران محترم قبلی و همچنین همکاران کانون استان و مرکز تربت جام در سال گذشته اتفاقات مثبتی از جمله تعمیرات، تجهیز و فضاسازی و بروزرسانی کتاب‌ها صورت گرفته که در سال ۱۴٠۳ با توان مضاعف این گونه اقدامات را ادامه خواهیم داد.

وی همچنین در پایان با اشاره به اهمیت توسعه و ترویج کتابخوانی افزود: تلاش خواهیم کرد کتابخانه سیار روستایی تربت‌جام مجددا راه‌اندازی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =