تفاهم‌نامه همکاری مابین خبرگزاری ایرنا و کانون پرورش فکری گلستان منعقد شد

با هدف ارتقاء سطح فرهنگ رسانه‌ای حوزه کودک و نوجوان، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، امکانات بالقوه و بالفعل طرفین برای توسعه فعالیت‌ها، تفاهم نامه همکاری منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، الهه غیناقی، مدیرکل کانون در آیین انعقاد این تفاهم نامه، گفت: ‏ تلاش به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های کانون به منظور تشکیل خبرگزاری کودک و نوجوان، بسترسازی برای  آموزش خبرنویسی به مربیان و نوجوانان، از مهمترین تعهدات کانون پرورش فکری است.

غلامرضا رجایی، مدیرخبرگزاری ایرنا نیز بیان داشت:‏ تولید و پوشش اخبار اختصاصی از فعالیت‌ها و ظرفیت‌های کانون برای انتشار در سایت‌های استانی، سراسری و برون مرزی در چارچوب سیاست‌های خبری، برگزاری دوره‌های آموزش خبرنویسی برای مربیان و نوجوانان، همکاری در راه‌اندازی خبرگزاری ویژه کودک و نوجوان از مهمترین تعهدات خبرگزاری ایرنا استان گلستان است.

رجایی با بیان اینکه با امضای این تفاهم‌نامه نوجوانان می‌توانند روشهای رسانه‌ای خلاقانه‌تری ارائه دهند افزود: نوجوانان با کسب آموزش تولید محتوا و اجرای آن در مراکز کانون، نماینده کانون در شهرستان‌ها و مدارس خواهند بود.

تفاهم‌نامه همکاری مابین خبرگزاری ایرنا و کانون پرورش فکری گلستان منعقد شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =