کد خبر: 342692
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
بازدید 15
اولین نشست باشگاه نوجوانان کارآفرین(بنک) در کرج برگزار شد

نوجوانان کار آفرین کرجی در اولین رویداد باشگاه نوجوانان کار آفرین (بنک) حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با هدف شناسایی و حمایت از نوجوانان کار آفرین، با همکاری «سرای فرهنگ و هنر مینوتا»  و موسسه «رهاورد هنر ایرانیان» و  نخستین نشست باشگاه نوجوانان کار آفرین، را  عصر روز دوشنبه اول مرداد ۱۴۰۳ در سرای فرهنگ و هنر مینوتا، برگزار کرد.

معصومه ترکاشوند، کارشناس آموزش و پژوهش کانون البرز و مسئول برگزاری این نشست، گفت   نوجوانان در این نشست که با حضور زینب عاشری، مدیر کل و جمعی از کارشناسان کانون برگزار شده بود، آثار تولیدی خود در زمینه‌های مختلف را به علاقه مندان معرفی کردند.

این کارشناس افزود قرار است نوجوانانی که در این رویداد حضور داشتند، کارت عضویت باشگاه نوجوانان کار آفرین (بنک) را دریافت کرده و از مزایای آموزش کانون برای تولید آثار فاخر بهره مند شوند و برای این عزیزان شرایطی فراهم شود که بتوانند آثار خود را به فروش برسانند و در طی این فرآیند با کار آفرینی و اهمیت آن آشنا شوند.

گزارش تصویری

علاقه مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۶۳۴۱۶۳۰۰۰ داخلی ۱۰۷  ( واحد آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  البرز) تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =