کد خبر: 342716
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹
بازدید 14
اعضای کانون همدان همیار طبیعت می‌شوند

اعضای کودک و نوجوان مراکز کانون همدان با شرکت در دوره‌های آموزشی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به عنوان همیار طبیعت شناخته خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، کانون پرورش فکری همدان در تفاهمنامه‌ای که با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان دارد قرار است دوره‌های آموزشی متنوعی با موضوع منابع طبیعی و حفاظت از آن برای اعضای کودک و نوجوان مراکز سراسر استان و والدین آنها برگزار شود که در پایان افراد شرکت کننده به عنوان همیار طبیعت شناخته شده و باید مطالبی را که یاد گرفته‌اند به سایرین انتقال دهند.

اعضای کانون همدان همیار طبیعت می‌شوند

مرکز فرهنگی- هنری کبودراهنگ

این مرکز  مسابقه نقاشی با موضوع "منابع طبیعی" با همکاری اداره کل منابع طبیعی برگزار کرد.

برنامه از مرکز فرهنگی- هنری شهرستان کبودراهنگ با حضور ۵۰ نفر از اعضا اجرا شد. هدف از برگزاری این برنامه آشنایی کودکان با منابع طبیعی و تلاش برای حفظ و استفاده درست از منابع طبیعی بود.

در این برنامه کارشناسان منابع طبیعی مطالب مهمی در مورد منابع طبیعی ارائه داده و به سوالات کودکان و نوجوانان پاسخ دادند.

در ادامه چند عنوان کتاب حیات وحش جهت آشنایی اعضا و ترغیب آنها برای مطالعه معرفی شد و در پایان از تمامی شرکت‌کنندگان تجلیل و از شرکت‌کنندگان به عنوان همیار طبیعت انتخاب شدند.

اعضای کانون همدان همیار طبیعت می‌شوند

مرکز فرهنگی- هنری شماره 2 ملایر

برنامه‌ای مشترک با مرکز شماره 2 ملایر و اداره منابع طبیعی به منظور آشنا کردن والدین با فعالیت‌های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، اهمیت آگاه بودن خانواده‌ها و نقش مهم آنها به عنوان الگو در فرهنگ‌سازی در زمینه حفظ منابع طبیعی و آب‌ها و برخورداری نسل‌های آینده از منابع طبیعی  با حضور والدین و کانون یاران اجرا شد.

در این جلسه کارشناس اداره به بیان نکات بسیار مهمی در راستای مشکلات اخیر جهانی در زمینه منابع طبیعی از جمله آتش‌سوزی جنگل‌ها و از بین رفتن درختان با عاملیت انسان، راه‌های حفظ منابع طبیعی موجود و موضوع بسیار مهم آب پرداخت و از خانواده‌ها به عنوان همیاران طبیعت دعوت به همکاری کرد.

اعضای کانون همدان همیار طبیعت می‌شوند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =