کد خبر: 342718
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹
بازدید 11
کارگاه آسیب‌های اجتماعی برای والدین در مراکز ملایر برگزار شد

در مراکز فرهنگی- هنری ملایر کارگاه‌ها آسیب‌های اجتماعی برای والدین به منظور آشنایی آنها از انواع آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، در مراکز فرهنگی- هنری کانون همدان در سراسر استان کارگاه‌های مختلفی چون کارگاه آسیب‌های اجتماعی برای والدین به منظور آشنایی آنها و نحوه برخورد با آسیب‌ها برگزار می‌شود.

از این رو کارگاه آسیب‌های اجتماعی برای ۷۰ نفر از اولیا مرکز ۳ کانون ملایردر قالب طرح یاریگران زندگی برگزار شد.

کارگاه آسیب‌های اجتماعی برای والدین در مراکز کانون برگزار شد

مسئول مرکز ۳ کانون ملایر اظهار کرد: این کارگاه در قالب طرح یاریگران زندگی در اول مرداد ۱۴۰۳ در سالن این مرکز برگزار شد که در آن یکی از روانشناسان برجسته استان به بیان مهم‌ترین مشکلات امروزه والدین در خصوص تهدیدات کودکان و نوجوانان، رفتارهای پرمخاطره و اعتیاد پرداخت.

مهیا فراهانی افزود: در این کارگاه والدین با راهکارهای علمی و عملی موثر در مواجهه با این مسایل آشنا شدند.

وی ادامه داد: در پایان کارگاه اولیا نیز مسایل و مشکلات خاص خود را مطرح و به بیان تجربیات خویش پرداختند و این روانشناس مسائل و مشکلات والدین را بررسی و به آنها پاسخ داد.

کارگاه آسیب‌های اجتماعی برای والدین در مراکز کانون برگزار شد

مرکز فرهنگی- هنری شماره ۲ ملایر

برگزاری جلسه آموزشی « آسیب‌های اجتماعی و راه‌های پیشگیری از آن» ویژه والدین در محل سالن اجتماعات مرکز ۲ ملایر با حضور والدین و دکتر جامع آبادی به منظور آشنایی والدین با آسیب‌های اجتماعی روز جامعه و راه‌های کاهش و پیشگیری از آنها برگزار شد.

در این جلسه والدین با انواع مواد مخدر و مواد روان گردان موجود آشنا شدند و روانشناس در خصوص چگونه برخورد کردن با نوجوانان و ایجاد ارتباط دوستانه با آنها مطالبی را بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =