راه‌اندازی شبکه نوجوانان رابط علمی مراکز کانون کرمانشاه

راه‌اندازی شبکه نوجوانان رابط علمی مراکز کانون کرمانشاه، با حضور معاون اداره کل آموزش و پژوهش کانون کشور صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، راه‌اندازی شبکه نوجوانان رابط علمی مراکز کانون کرمانشاه، با حضور معاون اداره کل آموزش و پژوهش کانون کشور صورت پذیرفت.
محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون استان با اشاره به اینکه اولین نشست شبکه نوجوانان رابط علمی در استان انجام شده، گفت: هدف ما با توجه به سیاست نوجوان‌محوری، استفاده حداکثری از حضور نوجوانان است و از سوی دیگر بحث فعالیت‌های علمی هم در کانون جدی گرفته شده است.
وی افزود: با توجه به نیازی که ما برای برنامه‌ریزی و رشد فعالیت‌های علمی در مراکز داشتیم و اینکه در شرایط کنونی کانون نیازمند همراهی بیشتر نوجوان‌ها در فعالیت‌ها هستیم، در هر مرکزی یک نفر به‌عنوان رابط علمی انتخاب شده که این رابطین علمی در ذیل مدیریت مسئول مرکز و همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به توسعه فعالیت‌های علمی در مراکز می‌پردازند.
زنجانی ادامه داد: اولین نشست به صورت مجازی برگزار شد و در آن مقرر گردید که اعضا برنامه‌ریزی علمی را در مرکزها با هم‌فکری مسئولین مراکز، تا پایان سال تدوین کنند و در نشستی که به زودی برگزار خواهد شد، این برنامه‌ها را اعلام، تصویب، نهایی و اجرایی نمایند.
در این نشست، مهدی‌زاده معاون اداره کل آموزش و پژوهش کانون کشور که به صورت مجازی حضور داشت بر اهمیت اجرای فعالیت‌های علمی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین تفاوت اجرای این فعالیت‌ها در آموزش و پرورش و کانون تاکید نموده و در خصوص فرهنگ‌سازی علم و فناوری در بین کودکان و نوجوانان و رویکرد نوین کانون مبتنی بر توسعه علم و فناوری صحبت کرد.
همچنین ایران‌پاک کارشناس بخش علمی با ابراز خرسندی از انگیزه و حضور اعضا در نشست، در خصوص برگزاری اردوی علمی_پژوهشی، ویژه سهاب‌باران برساووشی که روز ۲۳مرداد ماه خواهد بود توضیحاتی را ارائه داد.
نشست رابطین علمی مراکز استان کرمانشاه با حضور مدیرکل استان، اعضای نوجوان رابط علمی مراکز، مربی مسئولین و همچنین معاونت آموزش و پژوهش و کارشناس بخش علمی روز دوشنبه به صورت مجازی برگزار گردید.

#تابستونتو در کانون بساز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =