باشگاه قاف باید مسیر خود را بدون تزلزل ادامه دهد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در «ضیافت شاعرانه» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آیین تجلیل از منتخبان باشگاه قاف کانون لزوم تداوم اجرای چنین طرح‌هایی تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، محمد قمی با حضور در «ضیافت شاعرانه» که شامگاه روز ۲ مرداد ۱۴۰۳ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، تاکید کرد: امیدوارم طرح باشگاه قاف بتواند مسیر خود را در آینده بدون هیچ تزلزلی ادامه دهد.

وی خطاب به نوجوانان عضو باشگاه قاف گفت: من ۱۶، ۱۷ سال بیشتر نداشتم که از کرج به تهران می‌آمدم تا آثار بزرگان ادبی را گوش کنم و در کلاس‌های قیصر امین‌پور در دانشگاه تهران می‌نشستم. کوچکترین فایده برپایی باشگاه قاف این است که شما کارتان را جدی می‌گیرید و هم اساتید با ذوق به شما می‌آموزانند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: بچه‌ها باید این مسیر را بدون تزلزل طی کنند. امیدوارم این کار ادامه‌دار شود و ما به قله‌های قاف برسیم. همچنان که لازم است به دامنه‌های آن که در شهرستان‌ها گسترده شده است، توجه داشته باشیم.

یادآوری می‌شود در این برنامه با حضور جمعی از استادان برجسته شعر  و ادبیات، ضمن خوانش بخشی از آثارشان به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرهای خود در مورد نحوه آموزش شعر به کودکان و نوجوانان با محوریت نظام آموزش پرورش پرداختند و در پایان این مراسم لوح تقدیری از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به ۱۲ نفر از منتخبان باشگاه قاف اهدا شد.

باشگاه قاف برای شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی نوجوانان ایرانی زیر نظر مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون فعالیت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =