کد خبر: 342744
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
کارگاه آموزشی عکاسی( نیکوکاری در قاب عکس) در کردستان

برگزاری کارگاه آموزشی عکاسی با عنوان (نیکوکاری در قاب عکس) توسط فرهاد مطاعی برای اعضاء نوجوان استان کردستان صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان: کارگاه آموزشی عکاسی با عنوان ( نیکوکاری در قاب عکس) با حضور ۳۵ نفر از اعضای نوجوان دختر مراکز فرهنگی هنری سنندج برگزار شد.

کارگاه آموزشی عکاسی( نیکوکاری در قاب عکس) در کردستان

اعضای نوجوان و مربیان علاقه مند دیگر از مراکز استان همزمان در وبینار کارگاه حضور داشتند، با توجه به اینکه لینک وبینار کارگاه در اختیار عموم قرار داده شده بود، تعدادی از علاقه مندان به هنر عکاسی هم در وبینار شرکت داشتند.

کارگاه آموزشی عکاسی( نیکوکاری در قاب عکس) در کردستان

رئیس گروه هنرهای تجسمی کانون کشور مامک یحیی پور از جمله مهمانان کارگاه بودند که در ‌وبینار حضور داشتند این کارگاه با هدف راهنمایی اعضا و علاقه مندان به عکاسی در دو بخش برگزار شد.

سوژه یابی با موضوع نیکوکاری(مباحث تئوری) عکاسی با موبایل (عملی) کارگاه به همت مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دبیرخانه جشنواره ملی عکس نیکوکاری ، در کانون استان کردستان انجام شد.

قرار شد اعضای حاضر در کارگاه با موضوعات مشخص شده در فراخوان جشنواره ملی عکس نیکوکاری و با توجه به مطالب عنوان شده در کارگاه، عکاسی کنند و در جلسه ای دیگر که به زودی به صورت کارگاه عملی برگزار خواهد شد عکسها نقد و بررسی و اعضا جهت شرکت در جشنواره راهنمایی شوند.

کارگاه آموزشی عکاسی( نیکوکاری در قاب عکس) در کردستان

در پایان کارگاه حمدرضا گوهری مدیر کل کانون از مدرس کارگاه  تقدیر نمود و همچنین به مخاطبین نوجوان وعده داد این کارگاه ها برای اعضاء علاقمند به صورت دوره ایی و تکمیلی مجددا برگزار گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =