خادم یاری امام رضا( ع ) مسیر پیش روی مرا متبرک کرده است

رهام رسولی ، گوینده ، مجری و خبرنگار نوجوان : نگاه های رضایت بخش مادرم وچهره های ذوق زده مخاطبان مرا به وجد می آورد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، در راستای پایدار سازی اعضای نوجوان،استعداد یابی و استعدادپروری و سیاست ها و راهبردهای کانون "مرکز محوری ، مخاطب محوری و نوجوان محوری"فرصتی شد تا گفتگویی با رهام رسولی گوینده ، مجری و خبرنگارپانا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان انجام دهیم تا او درباره خودش اینگونه بگوید :

"منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت"

رسالت یک انسان این است که هدف خود را در زندگی پیدا کند و در راستای این رسالت تلاش نماید تا به چشم اندازهای روشن دست بیابد.تا امروز ثانیه به ثانیه ای که پشت سر گذاشته ام چه با سختی و چه با شیرینی مدیون محبت پروردگاری هستم که هدف و رسالت مرا به من نشان داده است. پروردگاری که لحظه ای هیچ کدام از بندگانش را به حال خود رها نمی کند.

اکنون که قلم در دست دارم و شرح حال خودم را می نویسم باخود می گویم: رهام !چگونه شد که اینطور پیش رفت؟ راهی که مرا از رهام رسولی به رهام رسولی بهتری تبدیل کرد چه راهی بود؟درست ۵ سال پیش در جشن عاطفه ها ، مدیر مدرسه ام از من دعوت کرد تا در آن مراسم دکلمه ای بخوانم و با غزلی از حافظ فالی بزنم .از آن روز مسیر زندگی برای من هموارگشت .مسیری که با همراهی همیشگی مادرم آغازشد .

در آن روز که مراسمی با شکوه بود، از من دعوت شد روی استیج بروم. طوری دکلمه ام را خواندم و فالی از حافظ زدم که همگان به وجد آمدند و شروع به تشویق های مکرر کردند. نگاه رضایت بخش مادرم و چهره های ذوق زده مخاطبان  را هیچوقت فراموش نمی کنم که چگونه مرا به وجد می آورد .

این مراسم آغازی شد برای شروع رویایی من ، شروعی که مرا پخته تر و بزرگتر کند .

آشنا شدن با خبرگزاری پانا در زمینه خبرنگاری برای من تجربه جدیدی بود که باعث شد سختی هایی را به جان بخرم .

کار خبرنگاری برای من تجربه جالبی است، چراکه همیشه باید دنبال اتفاقات و رصد وقایع باشم. از اتفاقات بسیار خوبی که در این مسیر برایم جذابیت دارد آشنایی با افراد مشهور کشورم است. از رؤسا ، مدیران و افراد مطرح گرفته تا وزرا و مسئولین عالی رتبه ایران.

شاید چیزی که خستگی مرا درمی کند همین آشنایی ها و شناخت های متقابل بود. کلاسهای زیادی از جمله کلاس استاد سامان کجوری را شرکت کردم و در زمینه گویندگی و اجرا سعی در بروزرسانی خودم داشتم.بعنوان یک تجربه جدیدتابستان امسال در کلاس دوبله شرکت کردم . طی چندسال اخیر توانسته ام جز گویندگان وبرنامه سازان رادیو جوان شبکه سراسری باشنم و خداوند به من عنایت کرده افتخار همکاری با آنها را داشته باشم. به جرات می توانم بگویم از بهترین تجربیات و همکاری این چندین سال من، همکاری با آقای مدرس مجری برجسته و مطرح کشور در ویژه برنامه تلویزیونی در صداوسیمای مرکز اصفهان اشاره کنم و همیشه از ایشان بابت اعتماد و در اختیار گداشتن تجربیاتش سپاس گذارم .

عضویت من در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان آغاز تازه ای است برای ماجراجویی های دنیایی که برایم اتفاقات و تجربیات بی نظیری را به ارمغان دارد .

تا کنون توانسته ام رتبه اول سخنوری و همچنین رتبه اول در رشته سفیران سلامت را کسب کنم. و چیزی که رسالت و مسیر پیش روی مرا متبرک و عطر آگین کرده خادمیاری امام رضا علیه السلام و ذاکری و مداحی امام حسین و اهل بیت علیهم السلام است.

به نظرم در هر مرحله زندگی، تجربیاتی که به دست می‌آوریم اگر تلخ باشد برایم پختگی به همراه دارد و اگر شیرین که مسیر را برایم لذت بخش می کند .

در پایان از خداوند مهربان بابت الطاف و عنایاتش سپاسگذارم ،از دعاها و حمایت های مادرو پدرم ، از مسئولان خبرگزاری پانا که چندین سال است مرا همراهی کردند و محبتشان را از من دریغ نکرده اند و ازآقای آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان که باعث شدند من با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آشنا شوم. امیدوارم با پیشرفت در کار و حرفه ام بتوانم جبران زحماتشان را بکنم و باعث افتخارشان باشم.

به امید موفقیت و پیروزی تمام نوجوانان سخت‌کوش کشورم ایران همیشه سربلند .

خادم یاری امام رضا( ع ) مسیر پیش روی مرا متبرک کرده است

خادم یاری امام رضا( ع ) مسیر پیش روی مرا متبرک کرده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =