نقش خانواده‌ها در پیشبرد اهداف کانون مهم است

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بازدید از مرکز هشتگرد در استان البرز بر اهمیت نقش خانواده‌ها در پیشبرد اهداف این مجموعه تاکید کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فرهاد فلاح در این بازدید که روز ۴ مرداد ۱۴۰۳ صورت گرفت در نشست «شورای خانواده» مرکز هشتگرد نیز شرکت و از نزدیک با والدین اعضای این مرکز گفت‌وگو کرد.

وی ضمن قدردانی از مربی و اعضای کانون‌یار فعال در این مرکز گفت: اگر به نوجوانان فرصت بدهیم تا وارد کار شوند، هم حال مرکز خوب و هم حال خودشان بهتر می‌شود.

معاون فرهنگی کانون حضور پررنگ خانواده‌ها به‌ویژه پدرها در این مرکز را از دیگر موارد قابل توجه دانست و افزود این‌ها همه سرمایه‌های کانون است که باید از آن‌ها مراقبت شود.

وی در این بازدید ضمن گوش سپردن به خواست و مطالبات خانواده‌ها از کانون، به برخی سیاست‌ها و اهداف کانون اشاره و اظهار داشت کانون باید از کلاس آموزشی شدن فاصله گرفته و مجموعه‌ای از فعالیت‌های کم هزینه و پیوسته را ارائه دهد.

فلاح همچنین نقش مربیان را سرعت بخشیدن به ابزار شناخت کودکان و تقویت آن دانست.

دنیا یارمحمدی، تنها مربی فرهنگی مرکز کانون هشتگرد نیز ضمن قدردانی از حضور و توجه معاون فرهنگی گزارش کوتاهی از شرایط و امکانات این مرکز ارایه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =