کد خبر: 342866
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸
تشکیل شورای خانواده در مرکز فرهنگی هنری رامسر

شورای خانواده در مرکز فرهنگی هنری رامسر تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، با حضور حامد فاضلی کبریا، مدیرکل کانون پرورش فکری استان مازندران، شورای خانواده در مرکز فرهنگی هنری رامسر آغاز به کار کرد.

مدیرکل کانون مازندران در این مرکز، ضمن تقدیر از تعامل و مشارکت والدین در انجمن کانون یاران گفت: تاسیس شورای خانواده نگاهی نو به حضور کیفی والدین در هم‌افزایی و هم‌اندیشی گروهی برای تربیت نسل آینده است.

وی ضمن تاکید بر رفاقت و دوستی والدین با بچه‌ها، بر وجود آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد بر اهمیت تربیت کودکان و نوجوانان اهل فکر و اندیشه اشاره داشت و افزود: ترسیم سیاست‌های راهبردی برای افق روشن و امید آفرینی، وظیفه همگانی است و ما در این خصوص مسئولیم. 

فاضلی با مهم خواندن حضور خانواده‌ها در برنامه‌ها و فعالیت‌های تربیتی کانون بیان داشت: نیازمند تربیت کودکان با تولید فکر و گفتمان سازی هستیم.بر همین اساس حضور خانواده‌ها در مراکز می‌تواند ما در دست‌یابی به اهداف‌مان یاری رساند.

مسئول کانون رامسر هم ضمن تقدیر از حمایت و همراهی مدیرکل کانون و والدین این مرکز گفت:  کانون یاران در مرکز رامسر قدمتی ۱۱ ساله دارد. هر ساله اردیبهشت ماه انتخابات در بین علاقمندان برگزار می شود و ۵ نفر بعنوان کانون یاران با رای اکثریت انتخاب می شدند.

وی اضافه داشت: پروژه شورای خانواده فرصت دیگری برای حضور والدین در یک نگرش و برنامه کشوری در کنار مربیان است.

در ادامه فردوس رضایی از اعضای شورای خانواده، ضمن تشکر از مسئول مرکز فرهنگی هنری رامسر در تربیت کودکان انقلابی و آشنا شدن با نیازهای روز کنش اجتماعی گفت: آغاز تغییر کودکان از خانواده هاست.  پیرو فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: دشمن در پشت بام ها کمین کرده است؛ می توان مصادیق آنرا  در جامعه مشاهده کرد.

 وی ضویت کودکان در کانون که نهادی پرورشی است می تواند ضمن  افزایش خلاقیت به تفکر درست پیرامون حفظ و حراست از کشور یاری کند.

تشکیل شورای خانواده در مرکز فرهنگی هنری رامسر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =