کد خبر: 342870
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
بازدید 17
تجلیل مدیرکل کانون البرز از مسئولان حراست و فناوری اطلاعات

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز از تلاش‌های مسئول حراست و فناوری اطلاعات کانون البرز قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، زینب عاشری  با اشاره به گرامی‌داشت  روز حراست و فناوری اطلاعات بر اثرگذاری این حوزه‌ها در انجام فرآیند امور اداری تاکید و با اهدای لوح‌های جداگانه از تلاش‌های اسمعیل مزین، مسئول حراست و سید امین فخرایی، کارشناس فناوری اطلاعات و تحول اداری قدردانی کرد.
در متن لوح اهدایی مدیرکل کانون به مسئول حراست آمده است: 
چه غرورآفرین است همت عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری عمر خود را در سنگر خدمت به خلق گذرانده و در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خالصانه از هیچ کوششی دریغ  نورزیده اند.
بی تردید تلاش ارزنده شما و دیگر عزیزانی که برای حفظ امنیت و آرامش سازمان‌های مختلف تلاش می‌کنید، اجری عظیم خواهد داشت..
بدین وسیله ضمن تبریک «روز حراست» و به پاس خدمات شایسته و تلاش‌های ارزنده  جنابعالی که در راستای تعالی سازمانی، تحقق اهداف حفاظتی و پیشرفت برنامه‌های حراست در این مجموعه، گام های موثری برداشته اید، تقدیر و تشکر نموده، از خداوند متعال، بهروزی و موفقّیت را برای جنابعالی و دیگر خادمان این حوزه، مسئلت می‌نمایم.
همچنبن در متن لوح اهدایی مدیرکل کانون به مسئول فناوری اطلاعاتو تحول اداری نیز  آمده است: 
در سال های اخیر، فناوری اطلاعات در زندگی بشر نقش مهمی ایفا کرده  و بر موقعیت و عملکرد بسیاری از جوامع، سازمان‌ها و افراد،  اثرات قابل توجهی گذاشته است.
ضمن گرامی داشت روز فناوری اطلاعات، این روز را فرصتی برای تجلیل و قدردانی از جنابعالی و تمامی افرادی می‌دانیم که نقش و حضورشان با توجه به پیشرفت علم، تکنولوژی و فناوری‌های نوین در همه فرآیندها وجود دارد .
ضمن تبریک این روز و آرزوی موفقیت و سربلندی برای جنابعالی و دیگر تلاشگران این حوزه از  همدلی، همراهی و همکاری جنابعالی در پیشبرد اهداف این مجموعه قدردانی کرده  و از خداوند متعال، بهروزی و موفقّیت را برای جنابعالی و دیگر خادمان این حوزه، مسئلت می‌نمایم.
گفتنی است این عزیزان در جلسه‌ای که روز دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ برگزار شد، تجلیل شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =