گردش علمی اعضای کانون لرستان در شرکت فارمرز خرم آباد

طی اردوی یک روزه اعضای مراکزفرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خرم آباد و مرکز علوم ونجوم کانون استان لرستان درشرکت کشت و صنعت و گردشگری ماهور دشت یافته «فارمرز» خرم آباد حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ عصر روز یکشنبه ۷مردادماه ۱۴۰۳ اعضای مراکزفرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خرم آباد و مرکز علوم ونجوم کانون استان لرستان از شرکت کشت و صنعت و گردشگری ماهور دشت یافته «فارمرز» خرم آباد در قالب اردوی علمی بازدید کردند.
رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان در این خصوص گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با مسئولان شرکت کشت و صنعت و گردشگری «فارمرز» خرم آباد، اعضای فعال مراکز فرهنگی هنری کانون و مرکز علوم ونجوم خرم آباد را در قالب اردوی علمی در این شرکت حضور یافتند.
داوری افزود: در این اردوی علمی اعضا و مربیان شرکت کننده از قسمت های مختلف این شرکت مانند: محصولات باغی، زراعی و گیاهان دارویی از عمده فعالیت‌های بخش کشاورزی، دامپروری شامل: اصلاح نژاد دام سبک، زنبورداری و صنایع وابسته، تحقیق و توسعه در زمینه‌های مختلف کشاورزی و دامپروری بازدید کردند و سوالات خود را از کارشناسان این بخش ها پرسیدند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان با بیان این نکته که فارمرز خرم آباد بزرگ‌ترین مزرعه گردشگری در ایران است عنوان داشت: هدف از برگزاری این اردو ایجاد انگیزه، آموزش زندگی گروهی و لذت یک روز زندگی در مزرعه‌ای زیبا و مدرن برای اعضا بود.
گفتنی  است: شرکت کشت و صنعت و گردشگری ماهور دشت یافته خرم آباد، یکی از بزرگ‌ترین مزرعه‌های تولیدی و تحقیقاتی ایران است که مجموعه‌ای از بخش‌های فعال در حوزه‌های زراعی و دامی همچون گلخانه‌های هیدروپونیک، باغات، دامپروری، گیاهان دارویی، کشت بافت، عوامل کنترل بیولوژیک آفات، تولید نهال و… است.
این شرکت که محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند، در زمینه گردشگری کشاورزی نیز فعال بوده و بزرگ‌ترین مزرعه گردشگری ایران به حساب می‌آید.

گردش علمی اعضای کانون لرستان در شرکت فارمرز خرم آباد

گردش علمی اعضای کانون لرستان در شرکت فارمرز خرم آباد

گردش علمی اعضای کانون لرستان در شرکت فارمرز خرم آباد


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =