برگزیدگان جشنواره ملی عکس یاریگران زندگی معرفی شدند

برگزیدگان و شایستگان تقدیر جشنوارۀ ملی عکس «یاریگران زندگی» از سوی آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هیات داوران این جشنواره متشکل از علیرضا کریمی‌صارمی، محبوبه کیایی و مامک یحیی‌پور از میان ۳۰۶ اثر رسیده به دبیرخانه از  ۱۳۱ شرکت‌کننده، پس از دو مرحله بررسی و داوری در ۴ گروه سنی کودکان (۷ تا ۱۰ سال)، نوجوانان (۱۱ تا ۱۷ سال)، اعضاء ارشد (۱۸ تا ۲۲ سال)، بزرگسالان و مربیان کانون ۹ اثر را به عنوان برگزیده و ۲ اثر را در گروه سنی نوجوان شایسته تقدیر شناخت.

بر اساس این گزارش در گروه سنی کودکان (۷ تا ۱۰ سال)،  آثار آیلین جهانگیری‌صالح از استان همدان، عسل شاه‌حسینی از استان مرکزی و مرضیه بیات از استان زنجان به عنوان برگزیده انتخاب شد.

هم‌چنین در گروه سنی نوجوانان (۱۱ تا ۱۷ سال)، آثار باران عموزاده از استان تهران، پویا مهری و مریم رمضانی هر دو از استان زنجان برگزیده و سجاد مولایی و نازنین نامدار نیز هر دو از استان مرکزی به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

در گروه سنی ۱۸ تا ۲۲ هیات داوران به علت مناسب نبودن سطح آثار رسیده، اثری را به عنوان برگزیده و شایسته تقدیر معرفی نکردند و در گروه بزرگسالان آثار محبوبه علوی، میثم کرمی و نسرین والی هر سه از استان زنجان به عنوان برگزیده انتخاب شد.

جشنواره‌ی ملی عکس «یاریگران زندگی» با هدف آشنا کردن کودکان و نوجوانان با ویژگی‎های زندگی سالم، ترغیب به زندگی سالم برای جلوگیری از گرایش کودکان و نوجوانان به وابستگی‌های مخرب، توجه به سلامت و تاثیر آن بر رشد و فرآیند زندگی بهتر، کاهش آسیب‎های اجتماعی از طریق فرآهم کردن زمینه حضور کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها در عرصه فعالیت‌های هنری و تقویت نگاه جست‌وجوگر و خلاق آنان و... برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =