نشست ترویج قصه‌گویی و معرفی بخش‌های جشنواره به رابطان البرزی

نشست ترویج قصه و قصه‌گویی و معرفی بخش‌های بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در حاشیه‌ی رویداد کتابال در کرج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، خدیجه میرزایی نماینده‌ی انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، در این خصوص گفت با توجه به برگزاری رویداد کتابال و حضور علاقه‌مندانه‌ی دختران نوجوان و تسهیلگران برای حضور در ابن طرح یک ماهه به منظور کنشگری ابن عزیزان و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی فرصت را مغتنم شمرده و در حاشیه‌ی این نشست در دورهمی که با ابن فعالان در کتابخانه‌ی مرکز مجتمع کانون کرج داشتیم زینب عاشری، مدیرکل استان، به معرفی جشنواره قصه‌گویی و سابقه‌ی کانون در برگزاری جشنواره و مزایای حضور نوجوانان در فعالیت‌های این چنینی و تاثیرات قصه و قصه‌گویی در شخصیت افراد، پرداختند.

میرزایی افزود جلسه‌ای نیز با حضور مربیان فرهنگی رابط قصه‌گویی از مراکز مختلف کانون استان تشکیل شده و ضمن بیان توضیح کلی درمورد جشنواره ی بیست وششم به تشریح بخشهای اضافه شده جدید به جشنواره پرداختیم که از جمله این بخش‌ها می‌توان به بخش قصه های صد ثانیه، بخش قصه های علمی، بخش قصه های محیطی، بخش قصه های قهرمانان تغییر شرایط سنی شرکت کنندگان در برخی بخشها اشاره کرد. میرزایی افزود قرلر است به زودی و پس از نهایی شدن نسخه اصلی شیوه نامه قصه‌گویی، این شیوه نامه در اختیار رابطان عزیز مراکز قرار گرفته و فرآیند نام نویسی از علاقه‌مندان آغاز شود. گفتنی است این نشست‌ها ظهر روز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ در حاشیه رویداد کتابال برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =