وقتی گرمای سیستان و بلوچستان هم حریف کودکان و نوجوانان برای حضور در مراکز فرهنگی‌هنری نمی‌شود

کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در روزهای بسیار گرم تابستان هم میزبان کودکان و نوجوانانی است که محیط کانون را برای انجام فعالیت‌های مورد علاقه خود انتخاب کرده‌اند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مراکز فرهنگی‌هنری کانون در روزهای گرم تابستان، میزبان علاقه‌مندان هستند.

این روزها که دماسنج‌ها، درجه حرارت هوا را بسیار گرم نشان می‌دهند و فعالیت‌ها در سراسر کشور در شرایط ویژه‌ای انجام می‌شود، مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هم با توجه به حضور مخاطبان خود تلاش کرده محیطی مناسب را برای آنان فراهم کند.

کودکان و نوجوانان به دنبال فضایی هستند که بتوانند در آن خلاقیت خود را شکوفا کنند و مهارت‌های جدیدی بیاموزند. کانون پرورش فکری به آن‌ها فرصت می‌دهد تا استعدادهای نهفته‌ی خود را کشف و به رشد شخصی خود کمک کنند.

وقتی گرمای سیستان و بلوچستان هم حریف کودکان و نوجوانان برای حضور در مراکز فرهنگی‌هنری نمی‌شود

فعالیت‌های متنوع و جذاب کانون، که با ذوق و سلیقه‌ی کودکان و نوجوانان همخوانی دارد، آن‌ها را به مراکز می‌کشاند. از کارگاه‌های هنری و ادبی گرفته تا کلاس‌های آموزشی و بازی‌های گروهی، همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا تابستان امسال برای کودکان و نوجوانان فراموش‌نشدنی باشد.

البته مربیان با تجربه و دلسوز کانون نیز نقش بسیار مهمی در جذب و پایدارسازی کودکان و نوجوانان در این مراکز برعهده دارند. آن‌ها با صبر و حوصله به نیازهای اعضا پاسخ می‌دهند، تشویقشان می‌کنند و به آن‌ها کمک می‌کنند تا به توانایی‌های خود پی ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =