کد خبر: 342984
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۷
پاتوق کتاب در تایباد راه‌اندازی شد

اعضای مرکز تایباد با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی پاتوق کتاب را در بوم‌گردی این شهرستان راه اندازی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در راستای برنامه‌های کتاب محور کانون و اجرای طرح «کتابال» و با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی، اعضای مرکز تایباد در بوم‌گردی این شهرستان پاتوق کتاب برپا کردند.

کلثوم عزتی راد مسئول مرکز تایباد ضمن بیان خبر فوق افزود: کتابخوانی یکی از فعالیت‌هایی است که مکان و زمان نمی‌شناسند و در هر موقعیتی می‌تواند علاقمندان را به خود مشغول کند. مهم این است که دغدغه مطالعه کتاب وجود داشته باشد. دختران نوجوان مرکز تایباد نیز با همین نگاه، تصمیم به برپایی پاتوق کتاب در محل بوم‌گردی این شهرستان گرفتند.

پاتوق کتاب در تایباد راه‌اندازی شد

عزتی گفت: این فعالیت در راستای برنامه‌های کتاب محور مرکز و مشارکت در طرح کتابال به اجرا در آمد که یکی از ایده‌های انتخابی اعضاء در این برنامه تاسیس کتابخانه‌ای در یک مکان عمومی بود. با مشورت اعضاء و هماهنگی‌های انجام شده، تعداد ۳۰۰ جلد کتاب را از قفسه‌های کتاب کانون انتخاب کرده و آنها را به بوم‌گردی منتقل و کتابخانه‌ای موقت در آنجا ایجاد کردیم.

مسئول مرکز تابیاد همچنین اعلام کرد: در کنار برنامه کتابخوانی و معرفی کتابها به مراجعه کنندگان، فعالیت‌هایی از قبیل نقالی، اجرای سرود، امانت کتاب کودک و نوجوان نیز به اجرا در آمد که با استقبال خوبی همراه بود.

عزتی خاطر نشان کرد: امیدواریم فعالیت‌هایی از این دست به ترویج فرهنگ کتابخوانی و علاقمند کردن اقشار مختلف جامعه به کتابخوانی منجر شود.

پاتوق کتاب در تایباد راه‌اندازی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =