مرغک کانون را باید همه با هم دوباره به پرواز دربیاوریم

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون کشور در آیین اختتامیه همایش آموزشی معاونین اداری مالی عنوان کرد ما باید به سمت تحول خواهی در حوزه مدیریت توسعه و منابع حرکت کنیم و همه با هم مرغک کانون را دوباره به پرواز دربیاوریم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، امین کمالوندی در این نشست که با حضور مدیر کل منابع و پشتیبانی،مدیر کل امور مالی، ذی حساب طرح های تملک دارایی ها ثابت،مدیر کل واحد امور حقوقی و مدیر کل برنامه ریزی و بودجه در سالن دولت شهر یاسوج برگزار شد اظهار کرد: همکاران در ستاد و در کانون استان کهگیلویه تقریبا دو ماه است در تدارک وهماهنگی این دوره بودند تا بتوانند یک دوره مطلوب و تاثیر گذار برای شما برگزار نمایند.

وی با انتقاد از اینکه کانون تبدیل به یک جزیره جدا از هم شده است گفت: ما باید یک مجمع الجزایر باشیم، ارتباط کانون با کودکان ونوجوانان مث ارتباط نخ و تسبیح است.

کمالوندی افزود: در دوره فعلی بهترین تیم مدیریت توسعه ومنابع در دسترس شماست که باید با ارتباط موثر از این فرصت استفاده نمایید.

معاون توسعه مدیریت ومنابع کانون کشور اظهار کرد: هنر ما این است که بتوانیم از دل قوانین جاری و ساری یک معبری برای انجام کار باز کنیم.

کمالوندی با اشاره به ضرورت ایجاد فرهنگ گفت و گو و تعامل در کانون های استان افزود: با هم تعامل داشته باشید زیرا هر تصمیم درست وغلط شما تاثیر زیادی روی زندگی همکاران و مخاطبان دارد.

در پایان این نشست معاونین و کارشناسان مالی اداری کانون های فکری استانها به بیان نقطه نظرات، انتقادات وپیشنهادات خود پرداختند و مسؤلین مربوطه به سوالات آنها پاسخ دادند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =