کد خبر: 343022
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸
بازدید 8712
اختتامیه مهرواره نمایشنامه‌خوانی در مرکز شیرین‌سو برگزار شد

اختتامیه اولین مهرواره نمایشنامه‌خوانی مرکز فرهنگی- هنری شیرین‌سو با اعلام برگزیدگان این مرکز به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، اختتامیه اولین مهرواره نمایشنامه‌خوانی مرکز فرهنگی- هنری شیرین سو با حضور کارشناسان فرهنگی کانون، والدین و اعضا برگزار شد.

این برنامه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط فرناز عضدی مشفق عضو کانون‌یار مرکز  و سپس پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

مسئول مرکز شیرین‌سو با عرض تسلیت به مناسبت شهادت مجاهد بزرگ اسلام"اسماعیل هنیه" اظهار کرد: استقبال گرم اعضا از کلاس بازیگری، تلاش‌ها و توانمندی مربی این کلاس در جذب کودکان و نوجوانان بسیار موثر بود.

اختتامیه مهرواره نمایشنامه‌خوانی در مرکز شیرین‌سو برگزار شد

ستاره طاقتی احسن با بیان اینکه قرارمان این بود تا اوایل مرداد ماه، اختتامیه کلاس‌ها را برگزار کنیم، افزود: با توجه به شور و شوق اعضا و درخواست آنها برای ترم پیشرفته مجدد ثبت‌نام کردیم.

وی خطاب به خانواده‌ها تأکید کرد: برگزاری این مهرواره‌ها و نمایشنامه‌خوانی در بروز توانایی‌ها و خلاقیت کودکان و نوجونان بسیار موثر است.

طاقتی احسن اضافه کرد: کودکان و نوجوانان با شرکت در کلاس بازیگری کانون در قدم اول با مطالعه نمایشنامه‌های ویژه گروه سنی خود، به درک حال‌ و هوای فرمی این هنر نمایشی دست پیدا می‌کنند و در قدم‌های بعدی علاوه‌ بر درک انواع محتوای نمایشنامه، آموزش بازیگری را فرا می‌گیرند.

در ادامه کارشناس مسئول کانون با تمجید از خوانش سه گروه نمایشنامه‌خوان اظهار داشت: این سه گروه نمایشنامه‌خوان مرکز شیری سو بسیار خوب خوانش نمایشنامه خود را انجام دادند و منظور و معنی نمایشنامه را به مخاطب انتقال دادند.

اختتامیه مهرواره نمایشنامه‌خوانی در مرکز شیرین‌سو برگزار شد

اعظم کیانی با اشاره به اینگکه کانون به دنبال رشد و شکوفایی استعدادهای بچه‌ها در سراسر ایران است، ادامه داد: شرکت کودکان و نوجوانان در این جشنواره‌ها، مهرواره‌ها، مسابقات کانون در افزایش اعتماد به نفس آنها بسیار موثر است و تأثیرات آن را خانواده‌ها به خوبی درک می‌کنند.

وی با تأکید بر تمرکز فعالیت‌های مراکز کانون با نوجوانان تصریح کرد: کانون به سمتی حرکت می‌کند که کارها باید توسط خود نوجوانان البته با نظارت و راهنمایی مربی‌گری مسئولین مراکز و مربیان خود آنها انجام می‌شود.

در این برنامه از سه گروه نمایش تقدیر صورت گرفت و اعضای دیگر علاقمند به کلاس بازیگری برای ترم جدید ثبت نام کردند.

اختتامیه مهرواره نمایشنامه‌خوانی در مرکز شیرین‌سو برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =