تخصیص بودجه‌های استان‌ها بر اساس برنامه‌

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون در همایش معاونان مالی ستادی و استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در یاسوج بر لزوم داشتن برنامه برای تخصیص بودجه به استان‌ها تاکید کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، امین کمالوندی در این همایش گفت: من یک شعار دارم، برنامه داشته باشید پول بگیرید به استان‌هایی که برنامه نداشته باشند بودجه اختصاص نمی‌دهیم.

کمالوندی افزود: هدف از انتخاب استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج به عنوان میزبان این همایش شناسایی استان‌های پرظرفیت و توانمند است.

تخصیص بودجه‌های استان‌ها بر اساس برنامه‌

معاون توسعه مدیریت ومنابع کانون کشور با اشاره به عدم شناخت مسؤلان استان‌ها از یک‌دیگر عنوان کرد: ما با هم دیگر ارتباط نداریم و انتقال تجربه صورت نمی‌گیرد و این نقطه ضعف بزرگی است‌.

وی با بیان این‌که تمام چهره کانون باید کودکانه باشد گفت: ما به شدت علاقه‌مندیم نیروی‌های خدماتی را همانند آموزش و پرورش بابای کانون معرفی کنیم.

کمالوندی با اشاره به این‌که وظیفه ما راه باز کردن است افزود: هنر این است که از راه بسته منفذ باز کنیم که کار صورت بگیرد اگر توانستیم این کار را انجام دهیم می‌توانیم معاونت توسعه منابع باشیم.

وی با تاکید بر این‌که باید برای کودکان ونوجوانان کشور کار کنیم اظهار کرد: کودکان و نوجوانان ایران بهترین امکانات را دارند اما در اختیارشان قرار نمی‌گیرد.

وی خطاب به معاونان مالی اظهار کرد: جسور باشید وتجربه‌های‌تان را منتقل کنید، با خیران وارد مذاکره شوید، چرا که آن‌ها ظرفیت‌های کانون را نمی‌شناسند و نمی‌دانند چه تاثیر زیادی در تربیت کودکان و نوجوانان دارد.

نشست هم افزایی میان نهادهای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد

نشست هم افزایی میان دستگاه‌های فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در جهت پیشبرد اهداف مشترک حوزه کودک و نوجوان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع کانون، معاون سیاسی، اجتماعی استانداری، ، رئیس دانشگاه فرهنگیان، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد، رئیس سازمان دانش‌آموزی، معاون توسعه نوسازی مدارس و مدیر کل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد در هتل پارسیان یاسوج برگزار شد.

در این نشست سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی، اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن معرفی ظرفیت‌های استانی به عملکرد خوب کانون اشاره کرد و گفت: از نزدیک شاهد روند پیشرفت اهداف و برنامه‌های کانون استان هستم و برگزاری  این همایش به میزبانی کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند روند پیشرفت کانون استان را تسریع کند.

تخصیص بودجه‌های استان‌ها بر اساس برنامه‌

وی اصلاح مدیریت فرهنگی کشور را ضروری دانست و افزود: امیدواریم با روحیه جهادی و انقلابی که در مدیران کانون سراغ داریم گام‌های بلندی را  جهت رشد و و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان کشورمان برداریم.

برای تحقق اعتماد مردم و نیروی انسانی دغدغه‌مند در کانون تلاش کنیم

مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد در همایش آموزشی معاونان مالی استان‌های کشور عنوان کرد باید تلاش کنیم دو مولفه اعتماد مردم و نیروی انسانی کارآمد، دغدغه‌مند و جهادی نماد کانون باشد.

امیرسلیمان شهبازی در این همایش که به میزبانی شهر یاسوج در حال برگزاری است با قدردانی از مجموعه مدیریت کانون کشور اظهار کرد: آن چیزی که برای من خیلی ارزشمند است و درس بزرگی برای من در این مدت بوده مدل مدیریتی است که در ستاد کانون کشور وجود دارد.

وی افزود: مدل مدیریتی که کانون کشور هست شخص‌محور نیست یک سیستم است که هر کسی کمک می‌کند که دیگری رشد کند، از این مفهوم زیبا در روان‌شناسی تحت عنوان علاقه اجتماعی یاد می‌شود.

شهبازی اظهار کرد: مفهوم کانون بر این بنا شده است که ما کمک کنیم تا دیگران رشد کنند و این اتفاق در سطح کلان کانون به زیبایی مشاهده می‌شود.

تخصیص بودجه‌های استان‌ها بر اساس برنامه‌

وی با اشاره به این‌که امروزه در دنیای روان‌شناسی اجتماعی و شغلی، مدیران را به سه دسته تقسیم می‌کنند، گفت: دسته اول مدیران مشکل مدار هستند یعنی دنبال این هستند که میز و صندلی خود را به هر قیمتی حفظ کنند، این دسته در دنیای سنتی زندگی کرده‌اند و نمی‌توانند راهبری اساسی جهت رشد و توسعه جامعه را داشته باشند.

شهبازی دسته دوم مدیران را مساله مدارها ذکر کرد و افزود: این دسته آن‌هایی هستند که هم می‌خواهند یک نامی داشته باشند و هم صندلی خود را حفظ کنند و در دنیای مدرن روی مهارت‌ها متمرکز هستند.

مدیر کل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد مدیران نوع سوم را  مدیران دغدغه‌مند یاد کرد و گفت: این دسته از مدیران آن‌هایی هستند که کار می‌کنند برای این‌که دیگران رشد کنند آن‌هایی که زحمت می‌کشند جامعه به سمت شکوفایی سوق داده شود.

شهبازی افزود: مساله‌ای که ما امروز در کانون به خوبی می‌بینیم اعتمادی است که مردم به ما دارند و این سرمایه اولیه ماست که باید قدردان آن باشیم .

وی دومین سرمایه کانون را نیروی انسانی دانست و گفت: در سطح کلان مدیریت کانون، تمرکز روی رضایت نیروی انسانی است‌.

شهبازی با اشاره به این‌که سومین سرمایه کانون، زمان است افزود: در شعار تابستانتو بساز زمانی برای ما مشخص شده که شروع و پایان دارد.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم دو سرمایه اعتماد مردم و نیروی انسانی دغدغه‌مند و جهادی نماد کانون باشد.

همایش آموزشی معاونان، روسای و کارشناسان مالی و اداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۹ تا ۱۱ مرداد در یاسوج برگزار شد.

تخصیص بودجه‌های استان‌ها بر اساس برنامه‌

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =