کد خبر: 343052
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵
بازدید 783
طرح مانا در مرکز فرهنگی- هنری کبودراهنگ اجرا شد

مرکز فرهنگی- هنری کبودرآهنگ با مشارکت اداره بهزیستی شهرستان طرح مانا ( مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران) را برای نوجوانان مرکز برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، مراکز فرهنگی- هنری کانون همدان همزمان با برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های تابستانی با تنوع بالای، مشارکت و همکاری با سایر ارگان‌ها نیز جهت برگزاری دوره‌های آموزشی برای والدین و اعضا نیز برگزار می‌کند.

مرکز فرهنگی- هنری کبودرآهنگ با مشارکت اداره بهزیستی شهرستان طرح مانا ( مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران) را برای نوجوانان مرکز برگزار کرد.

طرح مانا در قالب سه محور آموزش مهارت‌های اجتماعی، اوقات فراغت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ویژه نوجوانان دختر و پسر ۱۳ تا ۱۸ سال جامعه هدف شهری و روستایی به ویژه در مناطق حاشیه‌ای شهرهاست که از طریق پایگاه‌های سلامت اجتماعی جذب می‌شوند.

هدف از این طرح مشارکت، همکاری و همفکری نوجوانان در گروه‌های تعیین شده برای استفاده از ایده‌ها و نظرات آنها در حل مسائل و مشکلات اجتماعی است.

در این طرح مدرس مشکل یا مسئله‌ای را از بین افراد کارگاه انتخاب و برای حل آن با نظرات نوجوانان و زاویه دید آنها به حل مسائل می‌پردازند.

همچنین در این مرکز آموزش مکان‌های امن و پناهگیری در زمان وقوع زلزله و معرفی کیف کمک‌های اولیه و روش‌های باندآژ دست و سر با مربی هلال احمر با هدف آشنایی کودکان با کمک‌های اولیه و پناهگیری در زمان وقوع زلزله برای 27 نفر از اعضا برگزار شد.

طرح مانا مرکز فرهنگی- هنری کبودراهنگ اجرا شد

مرکز فرهنگی- هنری سرکان
مرکز فرهنگی شرکان جلسه یاریگران زندگی را با موضوع آسیب‌های اجتماعی و آشنایی با مواد مخدر و آسیب‌های آن با حضور کارشناس این حوزه برای والدین اعضا برگزار شد و در پایان کارگاه پرسش و پاسخ صورت گرفت.

طرح مانا مرکز فرهنگی- هنری کبودراهنگ اجرا شد

مرکز فرهنگی- هنری شیرین سو
این مرکز به مناسبت گرامیداشت شهید القدس"اسماعیل هنیه" برنامه شنبه نامداران در طرح هما را با نام و یاد این شهید برگزار کرد.

در این برنامه که با حضور ۱۸ کودک و نوجوان مرکز برگزار شد، مسئول مرکز درباره زندگینامه و مجاهدت‌های شهید اسماعیل هنیه برای اعضا صحبت کرد. اعضا با بیان این نکته که راه این شهید والا مقام و دیگر شهدای اسلام و قدس ادامه دارد خشم و انزجار خود را از اسرائیل کودک کش اعلام کردند. هم چنین در ادامه کارگاه سفالگری با همین موضوع برگزار شد.

طرح مانا مرکز فرهنگی- هنری کبودراهنگ اجرا شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =