تماشای «اتفاقات عجیب ۱۶ سالگی» در مرکز تئاتر کانون

«اتفاقات عجیب ۱۶ سالگی»، تماشاگران همیشگی نمایش‌های مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را با بخشی از دغدغه‌ها و دل‌مشغولی‌های نوجوانان آشنا می‌کند و به تفکر وامی‌دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دیدن این نمایش که به نویسندگی و کارگردانی مشترک داود زارع و نرگس اصغری و سفارش مرکز تولید تئاتر کانون تهیه شده به تمامی خانواده‌ها پیشنهاد شده است چه آنان که نوجوان دارند و چه آنان که به زودی فرزندشان به سن نوجوانی می‌رسد.

بر همین اساس در خلاصه داستان نمایش که هر روز به‌غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۷:۳۰ در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود، آمده است: دختری در جشن تولد ۱۶ سالگی خود متوجه می‌شود که افراد حاضر در میهمانی‌اش با وجود ظاهر خوشحال و راضی با مشکلات بسیاری در زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند. این موضوع باعث ایجاد همدلی بیشتر در بین آنان می‌شود.

«نمایشی با، برای و درباره نوجوانان» توضیحی است درباره بازی‌گران و مخاطبان این نمایش که نام بازی‌گران به شرح زیر و بر اساس حروف الفباء سارینا ابراهیم‌زاده، عرشیا حسینی، کیمیا حیدری، بهاره دلیر، طناز رجایی، سوگند زارع لواسانی، کیمیا محمدی، ثنا مهدی‌فر، حدیثه ‌میرزائی، نیما نظری، احسان نیک‌طلب و فرزین ودادی و گروه سنی مخاطب ۱۰+ سال اعلام شده است.

همچنین از حسن دادشکر کارگردان شهیر و پیشکسوت نمایش‌های کودک و نوجوان به عنوان مشاور کارگردان، داود زارع طراح صحنه و لباس، امیرحسین شقاقی طراح پوستر و بروشور، محمدرضا شاملوفرد طراح نور، داود زارع انتخاب‌کننده موسیقی، سروشا سوری منشی صحنه، ریحانه زارع مدیر صحنه، اختر تاجیک و مهفام شیخ جعفری عکاس و آموزشگاه بازیگری و موسسه هنرهای نمایشی توانش روابط عمومی نام برده شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت نمایش می‌توانند به سایت تیوال به‌نشانی اینترنتی www.tiwall.com مراجعه کنند، ضمن این که شماره تلفن‌های ۰۲۱۷۷۸۸۸۲۰۵- ۰۹۱۹۵۵۵۹۳۹۹ به‌منظور انجام هماهنگی‌لازم در نظر گرفته شده است.

این نمایش از ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ هر روز به غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۷:۳۰ در سالن گلستان مرکز باسابقه تولید تئاتر وتئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بوستان لاله تهران به‌روی صحنه می‌رود.

تماشای «اتفاقات عجیب ۱۶ سالگی» در مرکز تئاتر کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =