پوستر جدید فیلم «در آغوش درخت» رونمایی شد

پوستر جدید فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا که از روز ۱۷ مرداد اکران عمومی می‌شود، رونمایی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فیلم «در آغوش درخت» به نویسندگی و کارگردانی بابک خواجه‌پاشا و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و سجاد نصراللهی‌نسب، محصول مشترک سال ۱۴۰۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان سینمایی سوره است.

این فیلم در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به عنوان فیلم محبوب منتقدان و اهالی رسانه معرفی شد و نامزد دریافت هفت سیمرغ و برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌نامه و دیپلم افتخار بهترین کارگردان شد.

پس از دوسال و در آستانه اکران فیلم سینمایی «در آغوش درخت» که از ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ راهی سینماها خواهد شد، از پوستر رسمی آن با طرحی از محمد شکیبا رونمایی شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «بحران پیچیده زندگی کیمیا و فرید که ۱۲ سال از ازدواج‌شان می‌گذرد، جهان زیبای فرزندان‌شان را برهم می‌ریزد. کودکانی که هیچ چیز جز سادگی و مهربانی را در زندگی نمی‌شناسند.»

«در آغوش درخت» با نمایش قاب‌هایی خارج از فضای تهران در شهر ارومیه به تولید رسیده است و با خلق داستانی شاعرانه، آخرین تلاش‌های یک خانواده در آستانه فروپاشی را به تصویر می‌کشد.

مارال بنی‌آدم، جواد قامتی، روح‌الله زمانی، اهورا لطفی و رایان لطفی تعدادی از بازیگران فیلم سینمایی «در آغوش درخت» هستند.

پوستر جدید فیلم «در آغوش درخت» رونمایی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =