کد خبر: 343123
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
بازدید 134
تشکیل جلسه ستاد اربعین در کانون قم

یک‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ در پی ارسال نظام‌نامه‌ی ستاد اربعین از سوی اداره کل به فوریت،‌ جلسه‌ی این ستاد برگزار و وظایف جداگانه کارشناس‌های ستادی و مسئولین مراکز سیار روستایی استان ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، یک‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ در پی ارسال نظام‌نامه‌ی ستاد اربعین از سوی اداره کل به فوریت،‌ جلسه‌ی این ستاد برگزار و وظایف جداگانه کارشناس‌های ستادی و مسئولین مراکز سیار روستایی استان ابلاغ شد.

شهرزاد حدادپور، سرپرست کانون قم با توجه به حضور تریلی سیار تماشاخانه کانون در روزهای دوم تا چهارم شهریور در این استان گفت: حضور تریلی سیار در روزهای منتهی به اربعین حسینی(ع) نشان از توجه اساسی تهران به این استان است و با وجود حساسیت‌های آن روزها در قم لازم است این اداره کل تمام نیروی خود را به کار گیرد تا آن زمان که قم میزبان زائران حسینی است به بهترین نحو، خدمات‌رسانی فرهنگی کند.

وی گفت: طبق اساسنامه حضور تریلی سیار تماشاخانه کانون در روستاها جزو اولویت‌هاست و جز روز اربعین حسینی(ع) روزهای دوم و سوم شهریور این تریلی هر روز از صبح تا عصر در یکی از روستاهای قم مستقر خواهد شد و از غروب با استقرار در یکی از محلات استان به انجام فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازد. حدادپور خاطر نشان کرد که در روز اربعین حسینی(ع) این تماشاخانه‌ی سیار در عمود ۱۰۲ مسیر حرم تا حرم در محدوده‌ی جمکران مستقر خواهد بود.

تشکیل جلسه ستاد اربعین در کانون قم

روستاهای بخش‌ مرکزی و قنوات دو بخش فعال سیار روستایی این اداره کل به شمار می‌رود که قرار است با رایزنی‌ مسئولین این دو مرکز با بخشداری و دهیاری‌ها، محل مناسب انتخاب و تمهیدات لازم صورت بگیرد. از برنامه‌های پیش‌بینی شده‌ی ایام اربعین، نمایش ویژه‌ی عاشورایی، رادیو اربعین، سرودهای انقلابی اسلامی، خوشنویسی و نقاشی زنده،‌ حضور گروه سازهای عاشورایی (دمام و سنج)، برگزاری مسابقات متنوع و اهدای جوایز به کودک و نوجوان را می‌توان نام برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =