معرفی داوران مرحله اول بخشِ اصلی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون

داوران مرحله اول بخشِ اصلی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «این صحنه خانه‌ ماست» معرفی شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بخش اصلی این دوره از جشنواره شامل «نمایش (صحنه، عروسکی و زنده‌عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای و بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی» است.

بر همین اساس، امیر مشهدی‌عباس نویسنده و کارگردان تئاتر، حسن دادشکر پیش‌کسوت تئاتر کودک و نوجوان و زهرا صبری نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، داوری مرحله اول بخش نمایش (صحنه، عروسکی و زنده‌عروسکی) این دوره از جشنواره را بر عهده داشتند.

همچنین محمود فرهنگ نویسنده، کارگردان، بازیگر و منتقد تئاتر، مهدی کاموس نویسنده و پژوهشگر و غزاله مرصوصی نمایش‌نامه‌نویس و تصویرگر، داوران مرحله اول بخش نمایش‌نامه‌نویسی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون هستند.

داوری مرحله اولیه بخشِ نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای و بازی نمایش) را بهرام بهبهانی نویسنده، کارگردان و بازیگر، سیدجمال میرجعفری نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر و فرزاد زیدی‌نژاد نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر این دوره از جشنواره هنرهای نمایشی کانون را بر عهده دارند.

در همین حال داوران بخش پایانی نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون نیز به‌زودی اعلام خواهد شد.

عکاسی نمایش، کارگاه‌های آموزشی و کاروان عروسک‌های غول‌پیکر استان‌ها از بخش‌های جنبی جشنواره هنرهای نمایشی کانون به شمار می‌رود.

نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهریور ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود.

پیشتر فرهاد فلاح معاون فرهنگی و رییس جشنواره هنرهای نمایشی کانون در حکم‌های جداگانه‌ای سارا روستاپور را به عنوان دبیر و فاطمه میرمحمدصادقی رییس گروه هنرهای نمایشی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون را به عنوان مدیر اجرایی نوزدهمین دوره این رویداد هنری منصوب کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =