طرح زمزمه های خدا در خراسان شمالی کلید خورد

طرح زمزمه های خدا که نگاهی نمایشی است به قصه های قرآنی در حوزه کودک و نوجوان، با حضور مدیرکل آفرینش های فرهنگی کانون پرورش فکری، کودکان و نوجوانان کشور، معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رئیس ستاد اقامه نماز استان، در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی،«فرهاد آقا بیگی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خراسان شمالی در آیین رونمایی از پوستر طرح زمزمه های خدا با اشاره به این که این طرح برای نخستین بار درکشور و با نگاه استعدادیابی در حوزه نوجوان و توجه به قصه های قرآنی به شیوه جذاب و درگیری مخاطبان و نوجوانان با این قصه ها اجرا می شود، به تشریح جزئیات این طرح با حمایت قرارگاه شهید آوینی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پرداخت.

  «آقا بیگی» اظهارداشت: در این طرح، 10 مربی خلاق در حوزه هنر، شناسایی و با ارائه طرح های خلاق نمایشی در حوزه قصه های قرآنی و تایید از سوی تیم مشاوران، از ظرفیت نوجوانانی که توانایی های مختلف در حوزه های هوش مصنوعی، عکاسی، فیلم سازی، بازیگری و... دارند، برای تولید اثر و تشکیل تیم هنری استفاده می کنند.

«آقا بیگی» افزود: در واقع با ارائه فراخوان از نوجوانانی که در عرصه های مختلف هنری، توانایی دارند و با بهره گیری از ظرفیت مربیان هنری، طی یک ماه 10 اثر نمایشی با نگاهی به قصه های قرانی تولید و در فضای عمومی اجرا و علاوه بر مخاطبان، داوران نیز، آثار را بررسی و طبق نظر این2 گروه، 3 اثر برتر معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

 وی ضمن اظهارامیدواری از ادامه طرح گفت: طبق رایزنی های صورت گرفته، در نظر داریم تا در صورت فراهم بودن شرایط از یک طرح برای تولید حرفه ای حمایت شود.

 گفتنی است: طرح «زمرمه های خدا» با حمایت قرارگاه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =