کد خبر: 343239
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
«روز خبرنگار» روزی برای کشف استعدادهای خبرنگاری در کودکان

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با برگزاری ویژه برنامه روز خبرنگار نشان دادند که نسل جدید با روحیه کنجکاوی و پرسشگری، به دنبال کشف حقایق و اطلاع‌رسانی هستند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه برنامه‌ی گرامی‌داشت روز خبرنگار در مراکز فرهنگی‌هنری استان برگزار شد.

هفدهم مردادماه، مصادف با سالروز شهادت «محمود صارمی»، خبرنگار ایرانی و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف افغانستان، است که در ایران به نام روز خبرنگار نامگذاری شده و هر سال در این روز علاوه بر گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی این شهید بزرگوار، از تلاش‌های خبرنگاران تجلیل می‌شود.
مدیرکل کانون استان ضمن، گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان این عرصه، به خبرنگاران، به ویژه آن دسته از خبرنگارانی که با دلسوزی و حساسیت، بر حوزه فرهنگ و اطلاع‌رسانی کودکان و نوجوانان متمرکز شده‌اند، تبریک گفت و ادامه داد: خبرنگار، پل ارتباطی بین واقعیت و آگاهی است.
محمدرضا سالاری خطاب به خبرنگاران گفت: شما با قلم‌های توانا و ذهن‌های جستجوگر، با کلمات خود، دنیایی از اطلاعات و اخبار را به جامعه هدیه می‌دهید و با انتشار اخبار مفید و آموزنده، به رشد آگاهی و دانش کودکان کمک می‌کنید و آن‌ها را به شهروندانی مسئول و آگاه تبدیل می‌سازید.
گفتنی است همکاران نیز در مراکز فرهنگی‌هنری بزمان و کنارک، برنامه‌هایی برای اعضا تدارک دیدند که از آن جمله می‌توان به معرفی وقایع و ایام، معرفی شخصیت، نشریه دیواری، نوشتن خلاق و برپایی کارگاه سفال اشاره کرد.
در مرکز بزمان، این برنامه با محوریت عفاف و حجاب انجام شد و اعضا، در جایگاه خبرنگار، با این موضوع و در قالب طرح نور از دوستان خود پرسش کردند.

«روز خبرنگار» روزی برای کشف استعدادهای خبرنگاری در کودکان

«روز خبرنگار» روزی برای کشف استعدادهای خبرنگاری در کودکان

«روز خبرنگار» روزی برای کشف استعدادهای خبرنگاری در کودکان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =