صد سالگی کانون زبان ایران را به‌زودی جشن می‌گیریم

رییس کانون زبان ایران در گردهم‌آیی سراسری مدیران کل ستادی و استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری جشن صدسالگی این موسسه آموزشی در آینده نزدیک خبر داد.

 به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی ذوالفقاری رییس کانون زبان ایران با اعلام این خبر گفت: اعتماد و تعلق خاطر مردم به این مجموعه آموزشی سرمایه اجتماعی بزرگ و میراث مشترکی ‌است که وظیفه داریم به بهترین شکل ممکن از آن  مراقبت و نگه‌داری کنیم.

وی  با اشاره به این‌که زبان‌آموز هزینه پرداخت می‌کند و ما وظیفه داریم بهترین خدمت‌دهی را داشته باشیم افزود: اگر امروز شاهد اعتماد مردم به این مجموعه هستیم این سرمایه اجتماعی حاصل حضور و تلاش مدرسان شایسته و متخصص در طول سالیان فعالیت موثر کانون زبان ایران است.

صد سالگی کانون زبان ایران را به‌زودی جشن می‌گیریم

رییس کانون زبان ایران هم‌چنین به وجود برخی کمبودها و نارسایی‌ها در بخش‌های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: به‌روزرسانی متون آموزشی، تکریم ارباب رجوع، تعمیر و تجهیز مراکز و... از جمله مسایلی است که تلاش می‌کنیم ابتدا  با کمک کارشناسان متخصص آسیب‌شناسی و در ادامه با همراهی مسوولان آن‌ها را رفع کنیم.

ذوالفقاری در این نشست هم‌چنین در قالب یک فایل تصویری گزارشی از عملکرد کانون زبان ایران در دوسال اخیر ارایه کرد.

وی در این گزارش به افزایش ۷ درصدی زبان‌آموزان این موسسه در یک‌سال گذشته اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از ۲۹۷هزار زبان‌آموز در بیش از ۳۰۰ مرکز آموزشی مجموعه کانون زبان ایران در سراسر کشور در حال فراگیری زبان‌های خارجی هستند.

رییس کانون زبان ایران در ادامه  گزارشی از برگزاری وبینارهای آموزشی ارایه کرد و افزود: در یک‌سال گذشته بیش از ۵٠هزار نفر برای استفاده از این وبینارها ثبت‌نام کرده‌اند که در نوع خود قابل توجه است.

وی در این گزارش هم‌چنین از کاهش انباشت بدهی‌های این مجموعه خبر داد و یادآور شد: تلاش کرده‌ایم در حد توان در حوزه رفاهی کارکنان و مدرسان کانون زبان نیز گام‌هایی برداریم.

صد سالگی کانون زبان ایران را به‌زودی جشن می‌گیریم

ذوالفقاری هم‌چنین ضمن قدردانی از مدیرعامل، معاونان توسعه، فرهنگی، تولید و مدیر حراست کانون به خاطر نگاه حمایتی و همراهی‌هایشان در پیش‌برد اهداف کانون زبان ایران قدردانی کرد و اظهار داشت: کار مشترک کانون زبان با معاونت فرهنگی کانون با موضوع غزه بسیار با استقبال مخاطبان مواجه بود.

وی هم‌چنین از مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌ها به خاطر هم‌افزایی و همراهی با مسوولان کانون زبان در استان‌ها قدردانی کرد و افزود: ساختار کانون زبان ایران آموزشی است و این ساختار اقتضائات خودش را دارد اما تلاش ما بر این است که از استان‌ها متناسب با ظرفیت‌ها و سطح هر استان انتظار داشته باشیم.

در بخش پایانی این نشست مدیران کل استان‌ها به بیان مسایل، دغدغه‌ها و مشکلات استان خود در حوزه‌های مختلف از جمله شرایط ساختمان‌های استیجاری، جذب نیروی انسانی مورد نیاز، تجهیزات و نگه‌داری ساختمان‌ها، شاداب‌سازی مراکز آموزشی  و... پرداختند و رییس کانون زبان ایران به پرسش‌های آن‌ها پاسخ گفت.

گردهم‌آیی مدیران کل کانون سراسر کشور طی روزهای ١۶ تا ١٨ مرداد ١۴٠٣ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =