نوجوانان کانون، عضو کارگروه مشورتی نماینده مجلس شورای اسلامی می‌شوند

مدیر کل به همراه جمعی از کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با سید حسن هاشمی نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی؛ روز جمعه ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۳  مهدی مظهری مدیر کل کانون به همراه جمعی از کارکنان کانون پرورش فکری با سید حسن هاشمی نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی دیدار داشتند.

در ابتدای این برنامه مظهری مدیر کل کانون، معرفی فعالیت‌ها و برنامه‌های شاخص کانون و گزارش آماری تعداد مراکز سیار و ثابت کانون در استان را ارائه نمود و سپس در خصوص دغدغه‌ها و کمبودهای اعتباری در حوزه کودک و نوجوان و نیاز مبرم جامعه امروزی جهت پر رنگ شدن فعالیت‌های فرهنگی در این حوزه صحبت نمود.

سپس سید حسن هاشمی نماینده، ضمن تشکر از همکاران کانون در خصوص دغدغه کودک و نوجوان امروز گفت: من خودم عضو کانون بوده‌ام و از نزدیک با فعالیت‌های کانون و تاثیرگذاری و نقش بسیار ارزشمند کانون در جامعه اطلاع دارم.

وی همچنین پیشنهاد کانون در خصوص کارگاه گروه مشورتی نوجوان را پذیرفت و گفت اعضای این کارگروه از طرف کانون اعلام گردد. ایشان همچنین در خصوص تلاش جهت بهبود وضعیت تخصیص بودجه فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان از مجاری قانونی و اداری قول همکاری داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =