کد خبر: 343345
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
بازدید 29
 مهرواره استانی «انتقال تفکر و دانش با پژوهش»  در کانون استان تهران برگزار می شود

مهرواره استانی «انتقال تفکر و دانش با پژوهش» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش در راستای اهداف و برنامه های اداره کل آموزش و پژوهش‌کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درکانون استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل‌کانون استان تهران، مهرواره استانی «انتقال تفکر و دانش با پژوهش» در راستای اهداف و برنامه های اداره کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش درکانون استان تهران برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش واحد آموزش و پژوهش کانون استان تهران در راستای برنامه های اداره کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از تمامی پژوهش گران (معلمان، دانشجویان و ...) به صورت آزاد و مربیان و کارشناسان و کارکنان کانون این استان دعوت کرده است تا آثار پژوهشی خود را در پنج بخش طرح های پژوهشی، طرح های اقدام پژوهی، پایان نامه های دانشجویی (در سطح کارشناسی ارشد و بالاتر)، مقاله های پژوهشی و پژوهش های اعضای مراکز فرهنگی هنری به اداره کل کانون پرورش فکری استان تهران ارسال کنند.

گفتنی است بخش «کودک و نوجوان» مهرواره تنها به اعضای مراکز کانون اختصاص دارد و آنان در انتخاب موضوع پژوهش آزادند، آثار باید از فکر و ایده اعضا و با نگارش خود آن ها و راهنمایی مربیان باشد و آثار پژوهش گروهی (حداکثر سه نفر) در اولویت انتخاب هستند.

همچنین آثاری که گردآوری صرف مطالب باشد، پذیرفته نمی شود و آثار ارسالی باید دارای چکیده و مشخصات کامل مجریان باشد.

شرکت کنندگان تا پانزده مهر ۱۴۰۳ فرصت دارند آثار خود را به آدرس الکترونیکی :  amoozeshpajooheshtehran@gmail.com  ارسال نمایند.

آثار دریافتی بعد از داوری و تقدیر در مرحله استانی جهت راه‌یابی در شانزدهمین ویژه برنامه های هفته پژوهش در مرحله کشوری، به اداره کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال خواهد شد.

برای مشاهده متن فراخوان و دریافت فرم های پیوست در اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =