کد خبر: 343351
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
بازارچه تلاش در کانون نوشهر برپاشد

بازارچه تلاش با حضور خانواده‌ها و اعضای کانون نوشهر برپاشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران،  بازارچه کانونی با عنوان تلاش، با حضور ۱۰۰نفرشرکت کننده  از  اعضا کودک و نوجوان و همراهی و همکاری اولیا  با دو بخش نمایشگاه و فروشگاه در روز شنبه  ۲۰ مرداد در کانون نوشهربرگزار شد .

به گفته مسئول کانون پرورش فکری نوشهر، هدف از برگزاری این بازارچه تقویت هوش اقتصادی و اعتماد به نفس اعضا و به نمایش گذاشتن هنر آنها در بخش نقاشی ، خوشنویسی ، کاردستی، گلدوزی ، تریکو بافی، شمع سازی، اوریگامی، زیور آلات، پرورش گل و گیاه، گلسر سازی ،...و همکاری با اولیا در پخت غذاها و دسر های محلی و ایرانی بود .

سارا نوشیر افزود: در این بازارچه پدر بزرگ ها و مادر بزرگ‌ها هم حضور داشتند و در کنار نوه های خود به میز  آنها  رونق بخشیده بودند . 

حضور مسئول  امور بانوان، رییس اداره کار تعاون و امور اجتماعی شهرستان و رییس دفتر کار آفرینی در کنار اعضای کانون سبب تشویق  این شوق گروهی شد .

عموئی رییس اداره کار به مناسبت  ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک لوح تقدیری برای خانواده ها و اعضای  شرکت کننده در بازارچه تلاش  تهیه و به پاس ارج نهادن به این مهم به آنها تقدیم کرد.

بازدید بی نظیر علاقمندان، دوستان و خانواده ها از این بازارچه که حدودا ۱۵۰ نفر بودند ، سبب انرژی ، پویایی و حمایت از کودکان و نوجوانان شد .

بازارچه تلاش در کانون نوشهر برپاشد

بازارچه تلاش در کانون نوشهر برپاشد

بازارچه تلاش در کانون نوشهر برپاشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =