کد خبر: 343354
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
پدر و دختر دور هم کتاب هستی را نقد و بررسی کردند

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی مرکز شماره یک بیرجند نشست نقد و بررسی کتاب هستی را با حضور پدران و دختران برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی؛ مرکز یک بیرجند در راستای طرح کتابخوانی" با من بخوان" که از سال ۱۴۰۲ شروع شده این دفعه سراغ کتاب پرطرفدار هستی به قلم فرهاد حسن زاده رفت، این کتاب از هفته‌های پیش به اعضا معرفی شد و سپس پدران کنار دخترهایشان وبا حضور حمید آمالی روانشناس و مشاور این کتاب نقد و بررسی کردند.

یکی از پدران گفت: این کتاب به من یک تلنگر زد که نگاهم را به دختر و پسر نوجوان عوض کنم. نظر روانشناس دعوت شده به این برنامه که از دیدگاه خود به کتاب هستی نگاه می کرد این بود: والد این کتاب یک والد سرزنشگر است و این باعث آسیب‌های زیادی به شخصیت هستی در این دوره سنی وارد می کند. و علاقه پدر هستی به پسر، اعتماد به نفس هستی را از بین برده است و هستی دوست دارد پسر باشد و نویسنده کتاب بسیار هوشمند به این آسیب در دل داستان پرداخته است.

شایان ذکر است طرح کتابخوانی" با من بخوان" طرحی است که در مراکز کانون در بیرجند از سال ۱۴۰۲ با کتاب‌های زیبا صدایم کن( پدر و دختری) دعاهای زمینی پدر بزرگ(مادر و دختر)، مهربان مثل مسیح(مادر و دختر) و هستی (پدر و دختر) اعضا کنار یکی از والدین خود به نقد و بررسی آن می‌پردازند و همچنان نیز ادامه خواهد داشت.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =